Az MVM Next ügyfélszolgálata elérhetetlen. Át tudom állítani a netes ügyfélszolgálati fiókomban az áram fizetést diktálósról átalányra?
Tavaly még Elmü ügyfél voltam, most már MVM Next.
Van MVM Next mobilapplikációm és fiókom is, de sem a mobilalkalmazásba belépve, sem a számítógépen belépve az oldalukra nincs olyan menüpont, amely emberi nyelven azt mondaná, hogy ott átállhatok diktálósról átalányra.
A telefont persze nem veszik fel, és online sem lehet időpontot foglalni.
Átlehetne, van ilyen funkció, azonban nem működik. Olyan, mint a WC az Üvegtigrisben!
Többször is próbálkoztam, mindig hibaüzenetet kapok, hogy próbáljam később.
Hát igen. Jó magyar állami cég, szokás szerint egy trágyadomb az online felület, mert milliárdos közbeszerzésből az aktuális miniszter vérpistike fia dobott össze PHP-ben...
E-on felületén simán át lehet állni diktálós és átalány között és ha nem diktálsz, akkor se vágnak át átalányba, csak kapsz egy becsléses számlát.
Bár nem tudom, mi értelme van pont most átállni átalányra...
8.
Miért kéne többet fizetnie? Én pl minden évben alatta voltam a mostani limiteknek a téli hónapokra. A nyári limiteket viszont dugják fel maguknak, 15 m3 alattit csak és kizárólag az tud megcsinálni, aki a 3-ból (főzés, vízmelegítés, fűtés) csak egyre használja, de lehet, hogy még a vízmelegítésre se jön ki. A sok gázt csak fűtésre használó (nyáron ugye nekik 0) lehúzza az országos átlagot a nyári hónapokban, ez nettó szívatás a többieknek. Miért nincsenek eltérő jelleggörbék a felhasználás szerint?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!