Az MVM Next ügyfélszolgálata elérhetetlen. Át tudom állítani a netes ügyfélszolgálati fiókomban az áram fizetést diktálósról átalányra?
Tavaly még Elmü ügyfél voltam, most már MVM Next.
Van MVM Next mobilapplikációm és fiókom is, de sem a mobilalkalmazásba belépve, sem a számítógépen belépve az oldalukra nincs olyan menüpont, amely emberi nyelven azt mondaná, hogy ott átállhatok diktálósról átalányra.
A telefont persze nem veszik fel, és online sem lehet időpontot foglalni.
Csak azt tudom leírni gáznál hol van, mert villanynál az E-onnál vagyok, de merem feltételezni ugyanott kell átállítani villanynál is. Főoldalon lap közepén van egy diktálási időszak mező, azalatt: "Ha nem szeretne diktálni, itt tudja megváltoztatni számlázási módját." szöveg, a számlázási mód kattintható, erre kattintva tudod módosítani. (tudnád)
[link] itt a számlázási mód megváltoztatására kattints.
"Miért nincsenek eltérő jelleggörbék a felhasználás szerint?"
Na ez mondjuk tényleg jó kérdés. Nálunk a panelben csak főzésre használjuk a gázt. Fűtés és HMV ugye távhőből jön. Mérőóránk sincs. Szerintem évi 20 köbmétert se használunk. De gyanítom az átlagba az ilyen lakásokat is belevették a parasztok.
Voltam bent az MVM-nél. Csak az éves leolvasást követő 30 napban lehet átállni.
Kérdeztem, hogy ezért ad-e errort a program. Nem tudták.
Azt mondták, hogy az éves leolvasás után menjek be az ügyfélszolgálatra és átállítják.
Érdemes időpontot kérni -ez megy online-, különben órákat kell sorban állni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!