túl fizetésem van az MVM next-nel.. kértem ( appon keresztül ) vissza fizetést, de meg nem történt meg.. mikor várható az utalás ?
2022. júl. 27. 11:18
1/9 anonim válasza:
Kb 14 nap az átfutási ideje + a banki könyvelés.
2022. júl. 27. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
Na pénteken igényeltem , most rákövetkező szerdán mar utaltak is.
2022. júl. 27. 14:11
3/9 anonim válasza:
látod milyen gyorsak, a kérdés feltevés után 3 órával már meg is kaptad.
pedig jól jött volna neked , most már augusztus 1-től drágább lesz.
2022. júl. 27. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 A kérdező kommentje:
Pont ez az, hogy kell gáz szamlara majd .. ez most áram volt
2022. júl. 28. 07:19
5/9 anonim válasza:
július van, ha olyan sok gázt fogyasztasz, akkor is csak szeptemberben lesz magas a gáz számla,
addig 10x elköltöd ezt a pénzt.
2022. júl. 28. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Szia. Tudnál segíteni abban, hogy az alkalmazáson belül hogyan kell visszaigényelni? Ma kaptam emailt, hogy túlfizetésem van, de sehol nem látok ilyen lehetőséget.
2022. aug. 6. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
6
Megnyitod az alkalmazast, jobb oldalt alul van, hogy További … ott beállítások -> szamla beállítások -> túlfizetést nyilatkozat
5
Van egy kis gaz tartozásom amire kaptam részlet fizetési lehetőséget, mivel tavaly költöztünk ide év elején, akkor meg gaz konvektoros fűtésünk volt.. tavaly nyaron le lett aztan cserélve központi fűtésre .. gondolom a gaz konvektorok dobtak meg az eves elszámoló számlát, így lett a tartozás..abba fizettem bele amit vissza kaptam pénzt 😀
2022. aug. 7. 06:04
8/9 anonim válasza:
Kedves Kérdező! Abban tudnál segíteni, hogy a bankszámla számot hol kell megadni? Nekem egy hozzájárulási nyilatkozat jelenik meg, amit ha bepipálsz, akkor beszámítják a túlfizetést a következőd számláidba. Én nem pipálom be, mivel nem szeretnék hozzájárulni, hanem egyszerűen rákattintok a 'Nyilatkozom' gombra. Az online felület ezt követően hibát jelez (érdekes módon...), az alkalmazás pedig küld egy üzenetet, hogy "Sikeres a túlfizetési nyilatkozat módosítása". Viszont számlaszámot sehol sem kér...Köszönöm előre is!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!