Mit tudok ebben az esetben tenni?
Az internetszolgáltatóm tartozik nekem 10x ezer FT-al. Túlfizetésem volt abból, hogy 6 hónapig rosszul számláztak. Márciusban lemondtam a szolgáltatást . Plusszos egyenleggel végeztem náluk. 2014.04.10 a papíron szereplő határidő. Ma van -2014.06.10 . E-mail-re nem válaszolnak. Telefont nem veszik fel. A cég neve: Business Telekom .
Válaszukat előre is köszönöm.
A fogyasztóvédelem kb annyit ér, mint halottnak a csók.
A felügyeleti szerveiknek írjál.
Megírod egy levélben, hogy mi történt eddig (részletesen, azt is, hogy a panaszkönyvvel hogy jártál)
A levél alján felsorolod, hogy kiknek küldted még el (az összes felügyeleti szervet)
Itt a link a felügyeleti szerveikről:
Ha esetleg jó fej akarsz lenni, először írsz a telefon társaságnak, hogy ha nem kapod meg 8 napon belül a túlfizetésed összegét, akkor a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!