Albétlet probléma. Mi ilyenkor a teendő?
A barátnőmmel bérelünk egy albérletet. Az új munkám miatt másfél órát utazom ezért úgy döntöttünk, hogy tovább állunk és a munkahelyemhez közel bérelnénk egy lakást ami nagyobb is. Viszont az a probléma, hogy a jelenlegi albérletünkben nem tudjuk elérni a tulajdonost semmilyen úton. A telefont 3 hete nem veszi. És most, hogy kivettük ezt a másik lakást ahova be is költöztünk, szeretném felbontani végre a szerződést plusz visszaadni a kulcsainkat. De mit tegyek így, hogy nem tudom elérni tulajdonost? Forduljak a rendőrséghez, hogy keressék fel?
A válaszokat előre is köszönöm.
Hogyan kommunikáltatok eddig?
Senki mást nem tudsz, akivel kapcsolatban van? Közvetítő, közös képviselő, családtag?
Mindenképp írásban (fizikai levél, papír) szabályos csak a felmondás, és min. 30 nap, néha 60 vagy több szokott lenni. Tehát ha ma feladod a levelet, akkor mostantól ketyeg a felmondási idő.
A lakcíme bizonyára a szerződésben szerepel.
2 évig laktunk itt. 2x beszéltünk a 2 év alatt. 1x az internet miatt és 1x a radiátorok miatt. A havibért utaltuk neki így látni se láttuk.
Pont azzal viccelődtünk, hogy más albérlőt nem lehet elérni ha nem fizet és ki akarják költöztetni, mi meg a tulajt nem tudjuk elérni hogy szerződést bontsunk :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!