Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Vallás » Tudtad, hogy létezik egy...

Tudtad, hogy létezik egy jézusnál sokkal idősebb Napisten, Esus?

Figyelt kérdés

Tudtad, hogy létezik egy jézusnál sokkal idősebb Napisten, Esus (jé, micsoda véletlen, hasonlít a nevük..) akit szintén keresztrefeszítettek és szintén feltámadt a mítosz szerint? Tudtad, hogy Dionüszoszt is keresztrefeszítették és ő is feltámadt? Tudtad, hogy számos Nap és egyéb pogány Istenség magáénak tudja ugyanazokat a tulajdonságokat, amit a jézus karakterre aggattak rá? Ezek az Istenségek sokkal idősebbek a bibliánál. Nem furák számodra ezek a dolgok?

Az se fura számodra, hogy a világ és a civilizáció bizonyítottam idősebb annál, mint amit a bibliád állít? Az se fura, hogy a Föld nem lapos, miközben a biblia azt állítja?

Mi lenne, ha elkezdenél végre kritikusan gondolkodni a hiábavaló vak hit helyett?



#lopás #Ne őlj
2016. nov. 4. 15:33
1 2 3 4 5 6
 21/52 anonim ***** válasza:

"Az evangéliumok harmadik könyve a Lukács szerinti. Lukács orvos volt, Krisztus

mennybemenetele után Pál őt, mint jogban (útban?) jártast magával vitte, saját neve alatt (az

evangéliumot) összeírta, az Urat azonban ő sem látta testi alakjában. És aminek ő maga utána

tudott járni, így János születésétől kezdi (az eseményeket) elbeszélni. A negyedik evangélium

a tanítványok közül való Jánosé. Buzdítva tanítványtársait és a püspököket, ezt mondotta:

böjtöljetek velem együtt ma (mától) harmadnapig és bármi kinyilatkoztatást nyerünk,

mondjuk el egymásnak. Ugyanazon az éjszakán Andrásnak kinyilatkoztatása volt, hogy János

mindenre visszaemlékezve (az evangéliumát) saját neve alatt leírja. És ezért, bár minden

egyes evangélium más kezdetről számol be, mégis a hívők hitének anyagában semmi

különbség nincsen, mivel egyetlen irányító Lélek jelentett ki mindenben mindent, a

születésről, a szenvedésről, a feltámadásról, a tanítványokkal való beszélgetésről és az Ő

kettős eljöveteléről, az alázatosságban megvetett első-(eljövetel)-ről, ez már megtörtént, az

Atya királyi hatalmában dicsőséges második eljöveteléről, amely ezután lesz. Tehát mi a

csodálatos abban, ha János önmagára vonatkozólag annyira állhatatosan minden egyes dolgot

még a leveleiben is előad: amiket szemünkkel láttunk és fülünkkel hallottunk és kezünkkel

érintettünk, azokat írtuk le nektek. Így nemcsak szem- és fültanúnak, hanem természetesen az

Úr minden csodálatos dolgának rendezett elmondójának is vallja magát.

Az összes apostolok tettei pedig egetlen könyvben vannak leírva. Lukács kedves Theophilnak

foglalja össze, mivel az ő jelenlétében történtek mindezek a dolgok, ahogyan Péter távoli

haláláról nyilvánvalóan kijelentést tesz, és az utazó Pálnak a városból (Rómából) Hispániába

való utazásáról is.

Pál levelei pedig a megérteni akaróknak saját magukat megvilágítják, hogy milyen helyről

vagy milyen okból küldettek. Legelsőnek a korintusiak között a szakadásokat és a

szakadárokat ítélve el, azután a galatáknak a körülmetélkedést, a rómaiaknál pedig bőségesen

leírta az írások sorrendjét, de elmélyítve, hogy ezeknek az alapja Krisztus. Ezekről különkülön

vitatkoznunk kell, amikor Szt. Pál apostol, követve elődjének, Jánosnak sorrendjét név

szerint csak hét egyházközségnek írt ilyen sorrendben: a korinthusziaknak az elsőt, az

efezusiaknak a másodikat, a filippieknek a harmadikat, a kolosszeieknek a negyediket, a

galateáknak az ötödiket, a tesszalonikaiaknak a hatodikat és a rómaiaknak a hetediket. A

korintusiaknak és a tesszalonikaiaknak megfeddés miatt még egy levelet írt. Egyet pedig azon

az alapon tudunk megkülönböztetni, hogy az az egész földkerekségen elterjedt. Ugyanis János

az apokalipszisében bár hét egyháznak írt, mégis mindhez szól. Bár a Filemonhoz és a

Tituszhoz írt egy-egy levél és a Timoteushoz írt két levél oka a szeretet és a barátság, mégis a

katolikus egyház tiszteletére az egyházi tanítás (fegyelem) elrendezésére szerzettek.

Beszélnek egy laodiceaiakhoz írt levélről és egy alexandriaiakhoz írtról, ezek Pál neve alatt a

Marcion-eretnekséggel kapcsolatban koholtattak és (mint) több mások a katolikus egyházba

nem fogadhatók be, nem megfelelő (nem congruit) ugyanis az epét mézzel összekeverni.

Judás és az előbb említett János két levele pedig megtartatnak a katolikus egyházban és

Salamon barátainak származó bölcsesség könyvét az ő tisztelete alatt tartják. Jánosnak (az

apokalipszisét) és Péternek az apokalipszisét annyiban fogadjuk be, amennyire néhányan

közülünk az egyházban nem akarják olvastatni.

A Pásztort pedig a minap (nemrégiben) a mi időnkben, Róma városában Hermas írta, amikor

Pius püspök ült a Római Egyház székében, aki neki testvére volt. És ezért azt ugyan olvastatni

kell, de nem hirdetheti magát az egyházban a népnek sem a próféták között, mivel számuk

már betelt, sem az apostolok között az idők végezetéig. Arsinoust pedig, akár Valentinust

vagy Miltiadist nem fogadtuk be teljesen, akik Marcion számára egy új zsoltárkönyvet írtak,

Basilides Asaianus-szal a Cataphrigok szerzőjével."


Muratori töredék, II. század

2016. nov. 4. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/52 anonim ***** válasza:
95%

Én ateista vagyok, de Jézus, Isten és a Biblia nevét még én is nagybetűvel írom, ezzel kifejezve tiszteletemet eme nagyszerű mű előtt. Viszont amikor istenekről van szó, akkor természetesen kisbetűt használok. A kettő között pont anyi a különbség, mint a Hold és a különböző egyéb holdak között. Van még pár példa erre a magyar nyelvben, amikor köznevek egy bizonyos csoportját ugyanazzal a szóval illetjük, mint egy bizonyosat közülük - amikor pedig arra az egy bizonyosra gondolunk, azt nagybetűvel kezdjük, jelezve kiemelkedő szerepét a többi közül.


Én két okból tartom nagyszerűnek a Bibliát:

Egyrészt, mert a benne olvasható dolgok valóban tanító-nevelő céllal készültek, egy olyan korban, amikor az emberáldozatok, a kannibalizmus, a vérfertőzés, és egyéb hasonló, ma már szinte mindenhol ismeretlen/tiltott tevékenységek még nem is voltak olyan nagyon ritkák a földkerekségen. A Biblia célja, hogy oktassa azokat az embereket, akik még - mai szemmel nézve - szinte félig állatias körülmények között éltek. A lopások, gyilkosságok, rablások, megerőszakolások, és egyéb erőszakos bűncselekmények felderítési statisztikái nem sokkal emelkedtek a nulla fölé, és többnyire csak a magasabb pozícióban lévő embereket érintette. Egy ilyen korban igenis szükség volt a Bibliára, amiből megtanulhatták az eberek a békés egymás mellett élés alapszabályait.


Hogy isteni eredetű-e a Biblia? Nem tudom, de véleményem szerint nem. Ugyanolyan emberek írták, mint bárki más. Azon az állásponton vagyok, hogy akik írták (illetve összeválogatták), azok úgy gondolták, hogy ha minden létező ember elgondolkodna a bibliai történeteken, és betartaná a tízparancsolatot, akkor az egy olyan, mennyországhoz hasonlítható életkörülményeket eredményezne, ahol ismeretlen a bűn fogalma, az emberek békében, perpatvarok és hajcihők nélkül tudnának egymással együtt és egymás mellett élni. Az elképzelt bibliai Édenkertben lehetnek hasonló állapotok, mindenki mindenkinek felebarátja, testvérként bánnak egymással az emberek, segítik egymást mindenben, nincs harag és gyűlölet a szívekben senkivel szemben sem.


Kábé ebben a szellemben íródott a Biblia (amit akár isteninek is nevezhetünk, joggal), és ezt próbálja közvetíteni az emberek felé.


Még azt sem tartom kizártnak, hogy valóban létezett egy Jézus nevű figura (akkoriban ez elég gyakori név volt, mint nálunk a János, Ferenc, vagy a Péter). Persze a hozzá kapcsolódó mesékben, csodákban nem hiszek, de azt mindenképpen lehetségesnek tartom, hogy egy olyan fickó volt, aki próbálta mindenhol az erőszakot megelőzni, példabeszédekkel tanítani az embereket a békés együttélés alapjaira, a különböző bűncselekmények következményeivel szembesítve őket.

Hogy mennyiben összelopkodott tulajdonságokból építették fel ezt, hogy valójában a képzelet szülötte volt-e vagy tényleg létezett, ezt nem tudom. De szerintem nem is ez a lényeges Jézus személyében, hanem az, amit ő (vagy a kitalált személyén keresztül) közvetíteni akart az embereknek. A jóságot, a békességet, az egymás elfogadását, a békés egymás mellett élés alapszabályait.


Én mint ateista ezt vallom az egész témával kapcsolatban, és tényleg feleslegesnek tartom az egész eredetét firtatni, ki volt valós meg ki nem, kit kiről mintáztak vagy ki kitől lopkodott történeteket. Véleményem szerint enek semmi jelentősége sincs, nem ez a lényeg, hanem az, amit közvetíteni szeretne.

2016. nov. 4. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/52 anonim ***** válasza:
19: Úgy látom nem érted a lényegét, abszurdumokat beszélsz. A Bibliát az apokrif iratok által akarod hitelteleníteni, de ez lehetetlen. Az apokrif iratok pont azért nem kerültek be a Bibliába, mivel nem isteni eredetűek, nem sugalmazott írások. Egy szerzőt szidsz egy másik szerző műveiben található hibái miatt.:)
2016. nov. 4. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/52 Közveszélyes Kontár ***** válasza:

#Kerdezo

Isten szereti azokat akik ugy gondolkodnak mint a gyermekek

2016. nov. 4. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/52 anonim ***** válasza:
23 Láttad amikor azt írtam, hogy maga Jézus szavai vannak benne néhány apokrif iratba? Isten fiának szavai nem isteni eredetűek? Érdekes...
2016. nov. 4. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/52 anonim ***** válasza:
Még mindig nem érted. Az apokrif iratok teljes egészükben nem Istentől ihletettek, nem Jézus szavát írják le tehát, vagy rosszul írják le, ezért nem kerültek bele a kánonba.
2016. nov. 4. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/52 A kérdező kommentje:

Ha Jézus mem volna a Bibliában, semmit sem érne.


Tényleg ez volna az erkölcsi mérce?


Mózes II. 15:3 Vitéz harczos az Úr; az ő neve Jehova.


A valódi igazság megjelenik a “Szent Bibliában”: például tele van gyerekek ellen elkövetett

bűnökkel; melyek közül a legemlékezetesebbaz, mikor a gonosz “Isten”, Jehova a saját fiából élő véráldozatot csinál [gyerekgyilkosság] – ez a keresztény mise témája is, egy szimulált élő véráldozat. Ez bizonyítja hogy ki is ő valójában. Több információért olvasd el “A keresztény mise, mint az emberi véráldozat főpróbája” című cikket.


Mózes V. 2:33 De az Úr, a mi Istenünk kezünkbe adá őt, és levertük őt és az ő fiait és minden ő népét.

2:34 És elfoglaltuk minden ő városát abban az időben, és fegyverre hánytuk az egész várost: férfiakat, asszonyokat, és kisdedeket; nem hagytunk menekülni senkit.


Mózes V. 7:23 De az Úr, a te Istened elődbe veti őket, és nagy romlással rontja meg őket, míglen elvesznek.

7:24 Az ő királyaikat is kezedbe adja, hogy eltöröljed az ő nevöket az ég alól; senki ellened nem állhat, míglen elveszted őket.


“GYILKOS ÉS HAZUG A KEZDETEKTŐL FOGVA”


Mózes IV. 25:16 És szóla az Úr Mózesnek, mondván:

25:17 Támadjátok meg a Midiánitákat, és verjétek meg őket.


Mózes IV. 31:17 Most azért öljetek meg a kisdedek közül minden fineműt; és minden asszonyt is, aki férfit ismert azzal való hálás végett, megöljetek.

31:18 Minden leánygyermeket pedig, a kik nem háltak férfiúval, tartsatok életben magatoknak.


Zsoltárok 137:9 Áldott legyen, a ki megragadja és sziklához paskolja kisdedeidet!


Sámuel I. 15:3 Most azért menj el és verd meg Amáleket, és pusztítsátok el mindenét; és ne kedvezz néki, hanem öld meg mind a férfit, mind az asszonyt; mind a gyermeket, mind a csecsemőt; mind az ökröt, mind a juhot; mind a tevét, mind a szamarat.

2016. nov. 5. 00:52
 28/52 A kérdező kommentje:

NEM CSODA HOGY AKIK A KERESZTÉNYSÉG EMBERGYŰLÖLŐ, GYILKOS

ENERGIÁJÁHOZ KAPCSOLÓDNAK, HASONLÓ BŰNTÉNYEKET KÖVETNEK EL.


NE ÖLJ???


Lukács 19:27 Sőt ennek felette amaz én ellenségeimet is, kik nem akarták, hogy én ő rajtok

uralkodjam, hozzátok ide, és öljétek meg előttem!


-A Názáreti Jézus, amint gyilkosságra utasít másokat


TISZTELD ATYÁDAT ÉS ANYÁDAT???


Máté 10: 34 Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy békességet bocsássak e földre; nem azért jöttem, hogy békességet bocsássak, hanem hogy fegyvert.

35 Mert azért jöttem, hogy meghasonlást támaszszak az ember és az ő atyja, a leány és az ő anyja, a meny és az ő napa közt;

36 És hogy az embernek ellensége legyen az ő házanépe.

– A Názáreti Jézus


Sem a Bibliában, sem a kereszténységben nincs semmi spirituális. A Biblia tele van véget nem érő ellentmondásokkal és versekkel. Ez azért van így, hogy a Biblia minden korszakhoz és helyzethez alkalmazkodni tudjon, és fenntarthassa a keresztény programot. Néhány helyen különböző írók belecsempésztek segélykiáltásokat – pont ahogy az UFO-ábrázolásokat a régi festményekbe [keress rá Google-n]. A rejtett üzenetekről itt olvashatsz többet.


A fenti csak egy nagyon kis része annak a végtelen gyilkosságsorozatnak, kínzásnak, gyermek- és csecsemőgyilkosságoknak és más undorító bűncselekményeknek amit “Jehova” parancsára követtek el a zsidók, és IGEN, még a “Názáreti” is. (Magyarán a zsidó vezetők és a mögöttük álló ellenséges idegenek parancsára követték el a zsidók a mészárlásokat.) A Bibliának ez, és a rengeteg öngyilkos tanács adja a

témáját. Ne hagyd hogy a kereszténység becsapjon.


A “SÁTÁN” jelentése a szanszkrit nyelvben “IGAZSÁG”. Sátán nem mond ellent önmagának. Még egy ügyvéd a bíróságon is be tudja bizonyítani valaki bűnösségét annak ellentmondásai által. AZ IGAZI HAZUGOK ELLENTMONDANAK ÖNMAGUKNAK!


A “Sátán” jelentése a héber nyelvben “ellenség”.


Yaacov Perrin rabbi szerint “Egymillió arab sem ér annyit mint egy zsidónak a körme.” (NY Daily News, Feb. 28, 1994, p.6).

2016. nov. 5. 00:56
 29/52 A kérdező kommentje:

DZSENTILEK TÖMEGES LEMÉSZÁRLÁSA


Mózes II. 15:3 Vitéz harczos az Úr; az ő neve Jehova.

Mózes II. 17:13Józsué pedig leveré Amáleket és az ő népét fegyver élivel.

17:14 És monda az Úr Mózesnek: Írd meg ezt emlékezetül könyvbe és add tudtára Józsuénak, hogy mindenestől eltörlöm Amálek emlékezetét az ég alól.

17:15 És építe Mózes oltárt és nevezé nevét Jehova-Niszszi-nek.

17:16 És monda: Megesküdött az Úr, hogy harcza lesz az Úrnak Amálek ellen nemzetségről

nemzetségre.


JEHOVA TOVÁBBI GYILKOSSÁGAI


Mózes II. 23:27 Az én rettentésemet bocsátom el előtted, és minden népet megrettentek, a mely közé mégy, és minden ellenségedet elfutamtatom előtted.


Yitzhak Ginsburg rabbi kijelentette: “Fel kell ismernünk, hogy a zsidó vér és egy gój vére nem ugyanaz.” (NY Times, June 6, 1989, p.5).

(A “gój”, vagy többes számban “gójim” egy sértő zsidó szó a Dzsentilekre (nem-zsidók). A Gentile, valamint annak eredeti szótöve, a “goeti” az “Ördög” szó töve is egyben. Sátán a Dzsentilek Istene, az Igazi Teremtő Istenünk. A “Sátán” jelentése a héber nyelvben “ellenség”.


“JEHOVA” TÖBBEZER DZSENTIL LEMÉSZÁRLÁSÁT RENDELI EL


Mózes II. 32:27 És szóla nékik: Ezt mondja az Úr, Izráel Istene: Kössön mindenitek kardot az oldalára, menjetek által és vissza a táboron, egyik kaputól a másik kapuig, és kiki ölje meg az ő atyafiát, barátját és rokonságát.

32:28 A Lévi fiai pedig a Mózes beszéde szerint cselekedének, és elhulla azon a napon a népből úgymint háromezer férfiú.


ÉS MEGINT


Mózes III. 26:7 Sőt elűzitek ellenségeiteket, és elhullanak előttetek fegyver által.

26:8 És közületek öten százat elűznek, és közületek százan elűznek tízezeret, és elhullanak előttetek a ti ellenségeitek fegyver által.


Ehud Sprinzak, a Jeruzsálemi Egyetem professzora bemutatta Kahane és Goldstein filozófiáját: “Úgy hiszik, Isten akarata hogy erőszakosak legyenek a gójokkal, ami héberül nem-zsidót jelent.” (NY Daily News, Feb. 26, 1994, p. 5).

2016. nov. 5. 01:02
 30/52 A kérdező kommentje:

A DZSENTIL KÁNAÁNITÁK TÖMEGES LEMÉSZÁRLÁSA


Mózes IV. 21:3 És meghallgatá az Úr Izráelnek szavát, és kézbe adá a Kananeust, és eltörlé őket, és azoknak városait. És nevezé azt a helyet Hormának.


KANNIBALIZMUS – HALOTT DZSENTILEK ELFOGYASZTÁSA


Mózes IV. 23:24 Ímé e nép felkél mint nőstény oroszlán, és feltámad mint hím oroszlán; nem nyugszik, míg prédát nem eszik, és elejtettek vérét nem iszsza.


Idézet a zsidó Talmudból: Sanhedrin 59a: “A gójok megölése olyan mint vadállatok megölése.”


A DZSENTIL MIDIANITÁK ELLENI NÉPIRTÁS


Mózes IV. 25:16 És szóla az Úr Mózesnek, mondván:

25:17 Támadjátok meg a Midiánitákat, és verjétek meg őket.


31:7 És harczolának Midián ellen, a miképen megparancsolta vala az Úr Mózesnek, és minden férfiút megölének.


Idézet a zsidó Talmudból: 18. Tosefta. Aboda Zara B, 5: “Ha egy gój megöl egy másik gójt vagy egy zsidót, bűnös; de ha egy zsidó öl meg egy gójt, NEM BŰNÖS.”


31:8 A Midián királyait is megölék, azoknak levágott népeivel egybe: Evit, Rékemet, Czúrt, Húrt, és Rebát, Midiánnak öt királyát; és Bálámot a Beór fiát is megölék fegyverrel.


Idézetek a zsidó Talmudból: Yebhamoth 11b: “Megismerni egy lányt szabad, ha már elmúlt három éves.”


Nidrasch Talpioth, p. 225-L: “Jehova azért teremtette a nem-zsidót emberi formában, hogy a zsidókat ne vadállatok szolgálják. A nem-zsidó ennélfogva egy állat, emberi alakban, és arra van ítélve, hogy a zsidót szolgálja éjjel és nappal.”


DZSENTIL NŐK ÉS GYEREKEK RABSZOLGASORBA VETÉSE


31:9 És fogságba vivék Izráel fiai a Midiániták feleségeit és azoknak kisdedeit, és azoknak minden barmát és minden nyáját, és minden vagyonát prédára veték.

31:10 Minden városukat pedig az ő lakhelyeik szerint, és minden falvaikat tűzzel megégeték.

31:11 És elvivének minden ragadományt és minden prédát mind emberekből, mind barmokból.


Idézet a zsidó Talmudból: Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 348: “Minden más nemzet tulajdona a zsidó nemzethez tartozik, ezért annak joga van magához venni, bármiféle aggodalom nélkül.”


MÉG TÖBB TÖMEGGYILKOSSÁG ÉS NÉPIRTÁS A DZSENTILEK KÖRÉBEN. A DZSENTIL TULAJDON ELRAGADÁSA UGYANOLYAN MINT A MAI PALESZTINOK (A

FILISZTEUSOK UTÓDAI) KIRABLÁSA, MELYET A ZSIDÓ BANDITAÁLLAM KÖVETETT EL.


Mózes V. 2:20 (Óriások földének tartották azt is; óriások laktak azon régenten, a kiket az

Ammoniták Zanzummoknak hívtak.

2:21 Ez a nép nagy, sok és szálas volt, valamint az Anákok, de kivesztette őket az Úr azok színe elől, hogy bírják azoknak örökségét, és lakjanak azoknak helyén;

2:22 A miképen cselekedett az Ézsaú fiaival is, a kik Szeir hegyén laknak, a mikor kiveszté előlök a Horeusokat, hogy bírják azoknak örökségét, és lakjanak azoknak helyén mind e mai napig.

2:23 Az Avveusokat, a kik falvakban laknak vala Gázáig, kiirtották a Káftoreusok a kik kijöttek volt Káftorból, és lakának azoknak helyén.)


Idézet a zsidó Talmudból: Hilkkoth Akum X1: “Ne kegyelmezz a gójoknak.”


2:30 De nem akarta Szihon, Hesbon királya, hogy átmenjünk ő rajta, mert megkeményítette volt az Úr, a te Istened az ő lelkét, és engedetlenné tette az Ő szívét, hogy a te kezedbe adja őt, a mint nyilván van e mai napon.

2:31 Monda pedig az Úr nékem: Lásd: elkezdem átadni néked Szihont és az ő földét; kezdj hozzá, foglald el azt, hogy az ő földe örököd legyen.

2:32 És kijöve Szihon mi előnkbe minden népével, hogy megvívjon velünk Jahácznál.

2:33 De az Úr, a mi Istenünk kezünkbe adá őt, és levertük őt és az ő fiait és minden ő népét.

2:34 És elfoglaltuk minden ő városát abban az időben, és fegyverre hánytuk az egész várost: férfiakat, asszonyokat, és kisdedeket; nem hagytunk menekülni senkit.


Idézet a zsidó Talmudból: Seph. Jp., 92, 1: “Isten hatalmat adott a zsidóknak minden nép tulajdona és vére fölött”


2:35 De a barmokat prédára vetettük közöttünk, és a városokból való ragadományokat, a melyeket elfoglaltunk volt.


Idézet a zsidó Talmudból: Sanhedrin 57a. “Ha egy zsidó megöl egy Dzsentilt (“szamaritánust”), nincs halálbüntetés. Amit egy zsidó ellop egy Dzsentiltől, megtarthatja.”

Baba Kamma 37b. “A Dzsentileket nem védi a törvény, és “Isten Izraelnek adta vagyonukat.”


2:36 Aróertől fogva, a mely van az Arnon patakának partján, és a völgyben lévő várostól fogva Gileádig, egy város sem volt, a melylyel ne bírtunk volna. Mind azokat az Úr, a mi Istenünk adta a mi kezünkbe.

2:37 De az Ammon fiainak földéhez nem közeledtél, sem a Jabbók patak egész oldalához, sem a hegyen lévő városokhoz, sem semmi olyanhoz, a melyektől eltiltott téged az Úr, a mi Istenünk.

2016. nov. 5. 01:06
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!