A webshopokon mennyire van elterjedve a tegeződés? Vagy inkább a magázódás jellemző? Szerintetek melyik a jobb?
Szerencsére azért még több a magázódós, azt hiszem.
A múltkor egy tegeződős oldal ügyfélszolgálatának írtam egy tegeződős levelet. Magázódva írtak vissza. :)
Szerintem egyértelműen a magázódás a jobb, hiszen (életkortól teljesen függetlenül!) hivatalos a viszony a vevő meg az eladó között, márpedig akkor ott semmi helye a tegeződésnek.
Egyébként meg a boltnak illik a vevőhöz alkalmazkodnia, nem fordítva: ha a vevő inkább magázódna, akkor egyértelmű, hogy bunkóság a bolt részéről a tegeződés. És ide tartozik az is, hogy ha a vevő írásban érdeklődik valamiről, akkor írásban illik választ adni a kérdésére, nem rátelefonálni kell, hiszen nem véletlenül kérte írásban az információt, hanem azért, mert a szó elszáll, az írás megmarad. Ha szóban szeretne felvilágosítást, akkor telefonált volna, és ezt illik tiszteletben tartani.
Most még a legtöbb helyen magázódás van, de már láttam tegeződő változatot is.
Melyik a jobb? Főleg a terméktől függ.
Ha vevő vagy, alkalmazkodj a webshop stílusához. Ha eladó vagy, akkor úgy szólítsd meg a webshopban is az embereket, ahogy az életben tennéd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!