Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Szokások, etikett » Ez csak szerintem volt bunkósá...

Ez csak szerintem volt bunkóság a pénztárostól?

Figyelt kérdés
Ma vásároltunk itt Békéscsabán egy áruházláncban. Rengetegen voltak. Mind az öt nyitva lévő pénztárnál kígyózó sorok. Beálltunk az egyikbe és kb. negyed óra múlva sorra is kerültünk. Mindent kipakoltunk a futószalagra ami nem volt egyszerű feladat mivel nagyvásárláson voltunk és amikor a mi cuccaink kerültek volna sorra a pénztáros flegmán közli hogy neki lejárt a munkaideje és fáradjunk át egy másik pénztárhoz. Mondom neki hogy már kipakoltunk, ne kelljen visszapakolni és várni megint hogy sorra kerüljünk szóval megköszönnénk ha legalább a futószalagon lévő termékeket lehúzná erre meg felháborodott hangnemmel mondja hogy neki senki nem fogja kifizetni a túlórát és nehogy belehaljunk abba a feladatba hogy visszapakoljunk a kocsiba és beálljunk egy másik sorba. Nagyon felhúzott, legszívesebben leadtam volna neki egy pofont. Még szerencse hogy egy másik pénztáros odament és akik kipakoltak már a futószalagra azoknak a termékeit lehúzta. Ez csak szerintem volt nagy bunkóság?

2013. márc. 17. 16:24
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

panaszkonyv


Normalis esetben szolnia kellett volna,h bocsi,de mar ne allj be a sorba,es a zold lampat lekapcsolja pl tescoban,h marnem mukodik a kassza,csak azet lehuzza meg,aki sorban volt.


Penztaraztam sokaig,ilyenert siman kirugtak volna.

2013. márc. 17. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%
Bunkóság volt, mert már korábban kellett volna jeleznie, hogy bezárja a kasszát. Ilyenkor a biztonsági őrnek vagy más kollégának szólnak, akik az utolsó vevő után lezárják a sort / sorompó, lánc /. És az illető szól is, hogy szíveskedjenek átfáradni a másik pénztárhoz. Ilyen egyszerű lett volna.
2013. márc. 17. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
igen, bunkóság, jobb helyen előre szólnak, hogy zár a kassza, vagy leláncolják, vagy a biztonsági ő áll be utolsónak és figyelmeztet vagy ahogy az előző írta, a lényeg, hogy lehet ezt udvariasan is intézni. Nem sokáig marad ez a dolgozó, ha ilyen bunkó...komolyan soha nem tapasztaltam még ilyet, hogy le akarnak pakoltatni?????
2013. márc. 17. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
100%

Bunkóság volt, úgy szokás, hogy szól az egyik vásárlónak, hogy ő az utolsó, amint beáll mögé valaki, azonnal szólnak neki vagy maguk a vásárlók, vagy a pénztáros is, hogy ne várjon.

Szerintem jelezzétek emailben (ha már a panaszkönyvbe nem írtatok,bár még az sem késő)

2013. márc. 17. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Ez elég nagy bunkóság volt. Én amikor a Tescoban csináltam ezt akkor ha lejárt a műszakom még azt le kellett húznom ami a szalagon volt, és szólni kellett hogy már ne pakoljanak oda, plusz oda is állt egyik kollégám hogy az a vége, de kötelességem volt befejezni akár 5-10 perccel lett több a munkaidőm miatta, le kellett dolgoznom azt a maradékot, nem tehettem mást. Szóval ez bunkóság volt tőle.
2013. márc. 17. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:
Nem akartam leírni az áruház nevét de a Tesco-ban történt a dolog. A telefonomon elmentettem jegyzetben a pénztáros nevét pont a panasz megírása miatt. Hozzá is kezdek a vevőszolgálatnak írni egy e-mailt.
2013. márc. 17. 16:42
 7/14 A kérdező kommentje:
Amúgy még itt se fordult elő ilyen, általában mindig lekapcsolják a zöld fényt vagy behajtják azt a fém sorompót hogy oda már nem lehet menni.
2013. márc. 17. 16:44
 8/14 anonim ***** válasza:
100%
Hát ez az volt.... Milyen túlóráról beszél? KB 10 perc, amíg lehúzta volna a cuccokat meg fizettetek volna...
2013. márc. 17. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
100%
Az eladó jobban teszi, ha jóval a műszakja lejárta előtt már mondogatja , jelzi, hogy be fog zárni akassza.Vannak vevők, akik ilyenkor süketet és vakot játszanak.Tehát számíthat rá az eladó, hogy belecsúszik a pakolászás a műszakja utánra is.Hát igen, az ő részéről is tapintatlanság volt, de lehet, hogy azért volt ilyen, mert már eleve kilátásban volt a felmondása.A teszkós eladóknak sem leányálom az életük, valahol őket is nagyon meg tudom érteni.Neki is lehetett bármi baja, ugyanis bármilyen hihetetlen, az eladó is ember, akár csak a vásárló!
2013. márc. 17. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%

Bunkóság igen .

Én nagyon sok helyen,sokféle üzletben (hiper-szupermarket és kis abck,üzletek) pénztáraztam már. Hozzátartozik,hogy a Tescoban általában nem 10 perc a túlóra,hanem jóval több,havi szinten pedig akár napokkal lehet több,mint a fizetésed. Valószinüleg nem veled volt a baja (ettől függetlenül parasztság) ,hanem ezzel. Szólni kell,mikor már nem jöhet több vevő a kasszádba.

A másik fele pedig,hogy a legtöbb helyen nem zavartatják magukat,hiába zárt be pl 6 kor az üzlet,ők még fél hétkor bent válogatnak,és utána még bunkóznak is a pénztárnál,hát akkor tényleg nehéz pl jópofát vágni ehhez.

Ebbe bele lehet nagyon fáradni és fásulni,ha valaki évekig ilyen helyen dologzik .. szerencsére nekem nem kellett .Ez persze nem mentség a bunkózásra,de valahol sajnálatra méltó,hogy az embereket robotoknak nézi a munkaadójuk és szaré-hugyé dolgoznak,plusz még ha csak napi 15 percet túlórázol ,számold ki az havi 20 munkanappal 5 óra,ami 2-3 ezer forint ,amit te nem kapsz meg.És ezzel a 15 perccel még keveset mondtam egyébként,inkább órákban mérhető naponta.

2013. márc. 17. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!