Mit gondoltok erről a cikkről? Tükrözi a mai "Y-generáció" vakságát és felelőtlenségét?
Újságban olvastam, de lefotóztam és megosztottam a közkedvelt facebookon.
Természetesen az ismerőseim nem értik, hülyének néznek, mi ez a baromság? mert nem vagyok normális, hogy másképp gondolkozom...
21 éves múltam, de teljesen másképp szemlélem a világot. Lehet, hogy nem mentem meg a földet és csak egy parányi hangya vagyok az egészben, de: felszedem az utcán a szemetet (ahogy az öregek 1-2 aki tud hajolni), szelektíven gyűjtöm a szemetet(nem telik nagyobb fáradtságba mint a sima szemét gyűjtése), használt holmikat hordok, és magyar árut vásárolok... plázába sokszor betérek, már 3 éve nem vásároltam onnan semmit sem, a multikat kerülöm, piacra járok. Ja és a lakásban 10 éve semmi se lett felújítva, minek? csak mert nem divatos a fal színe? vagy kicsit foltosabb a kanapé? ...
Mit gondoltok, a mostani 18-24 év közötti generáció változni fog? ha nem, a következő generáció is ebben a birka világba fog felnőni és csak durvább lesz a helyzet?
csak érdeklődöm, mások véleménye érdekel, mert senkivel se tudtam eddig beszélni, nem érdekel egy fiatalt sem ez a dolog.
Így talán olvashatóbb.
Egyébként nem értem az egész cikk mondanivalóját. Mit akar ezzel Frei Tamás? Miközben kritizálja az új zuhanyrózsát, egyben fel is hívja rá a figyelmet, reklámot csinál neki. Tisztálkodásnál az ember az intim testrészeit is mossa, amit szerintem a nem prűdek sem tesznek szívesen mások előtt. El is lehet zárni a vizet, amíg a tisztítószert magára keni az ember. Elég, ha 4-5 percig folyik a víz.
Ennek a cikknek szerintem semmi köze a környezettudatosságra neveléshez.
Vagy nem érted a cikket, vagy nem olvastad el figyelmesen(?)...
nem erről szólt a cikk. Olvasd el még egyszer, vagy többször, ha kell.
Egyébként kit érdekel, hogy Frei Tamás írta, vagy egy hétköznapi ember?... ne kanyarodjunk már el tök más felé, nem is erről volt a kérdés, hogy mit gondolsz Frei-ről, vagy arról, hogy hány percet kell zuhanyozni?!
Ráadásul azt is leírja, MIÉRT beszél erről a zuhanyrózsáról annyit. Akkor lenne értelmetlen, hogyha nem részletezte volna, fogalma se lenne az olvasónak arról, milyen manipulatív termékeket találnak ki(ami mellesleg hasznos, de nem ez volt most a lényeg).
Amerikában az emberek nem így gondolkoznak, ők nem gondolkoznak, ősztönösen vásárolnak, a fogyatói társadalom csúcsa, mi itthon pedig kötelességünknek érezzük(főleg a mai 18-24 évesek), hogy kövessék őket, mert a médiában csupa-csupa hasznos és érdekfeszítő dolog vár rájuk, amit muszááááj megvenni és kipróbálni, különben lemaradnak mindenről, és a végén kiközösítésre kerülnek!
Ezt jobban nem tudom megfogalmazni...
Szerintem ez a cikk semmitmondó. "Tomikám, kéne egy hasáb anyag, tökmindegy miről, csak negyedóra múlva legyél kész vele", kb ez az érzésem.
Különben ez nem a generáció felelőtlenségét tükrözi, hanem hogy milyen marketingeszközökkel lehet rájuk hatni. Hogy ma azzal tudsz eladni bármit, ha azt állítod, környezetvédő. Mert az emberek tudják, hogy a környezetet védeni kell. Tenni lusták érte, viszont szívesen tetszelegnek a környezetvédő szerepében. Magyarán ha annyival megnyugtathatják a lelkiismeretüket, hogy másik zuhanyrózsát vesznek le a polcról, erre még hajlandóak, többre viszont nem.
Önbecsapás, de nem gondolom, hogy rosszabbak lennénk az előző generációknál. A szüleink a rájuk szakadt választékot élvezték és vásároltak mindent össze. A nagyszüleink csupa műanyag meg konzerv holmit használtak. Ha megnézed, ma is a műszálas otthonkát választják a természetes anyagú ruhák helyett, nem véletlenül. Szóval annyira azért nem rossz ez a generáció.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!