Soha nem fognak már besokallni az emberek ettől a REKLÁM áradattól?
Nagyon zavaró már hogy eltünt a televíziózás,mert 10 percenként negyedórás reklámok vannak,nem lehet anélkül olvasni már a neten h ne ugorna fel egy reklám vagy akár ne kényszerítsen h végignézd mielött továbbklikkelsz.
Miért másznak ránk ennyire?Miért lett a reklám fontosabb mint maga a műsor vagy cikk vagy bármi?
miért erőszakolják hogy a vásárlás meg a pénz legyen az egyetlen amivel törődjünk????
Ez a fogyasztói társadalom lényege, de ki lehet kerülni. Ha valami megy a tv-ben, akkor azt inkább megnézem interneten reklám nélkül. A böngészőkhöz vannak reklámszűrők.
El kell fogadnunk, hogy a tv-csatornákat/internetes oldalakat is fel kell tartani valamiből. Semmit sem adnak ingyen, még az információkhoz való hozzáférést sem.
Pont azért egyre erősebbek a reklámok, mert az ember immunissá válik rájuk. A tévéreklámokkal nem tudtam mit kezdeni, úgyhogy inkább nem tévézek, de a neten például a sima reklámokat már észre sem veszem. Ha jön valami extra (pl. a napokban az indexen kétféle is van, az egyik elhúzza balra az oldalt, a másik meg végigpörgeti különféle stílusokban), az feltűnik, jé de jó ötlet, de utána már az sem hat.
Különben értelmes ember lesz@rja, mit erőszakolnak rá, azt csinál, amit akar. Az, hogy vannak reklámok, még nem jelenti azt, hogy csakis a vásárlással kell foglalkozni.
Sajna! A cégek akik a reklámokért fizetnek tartják el effektíve a tévécsatornákat, a rádiós műsorszolgáltatókat és a netes oldalak nagy részét is. Hogy ez mitől működik, arra egy vásárlói szokások felmérés tudna csak választ adni. Rajtam az aggreszzív reklámok 99,9%-a ineffektív sőt szabályosan menekülök előlük. (Annak a -nem tudom melyik mogultól származó- idézetnek ellenére hogy aki a reklám alatt nem figyel az olyan mint az áruházi tolvaj.) Nem hiszem hogy az én 0,01%-om megérné a felhajtást. De ha mondjuk az emberek nagyobbik része akár csak az 1/10ükre reagál, az már úgy látszik megéri.
Én is jobban kedvelném az olyan reklámmodellt ami azt célozza meg hogy a legesélyesebb vásárlókat érje el úgy hogy feleslegesen nem idegesít közben tíz másikat, de ez is olyan mint a spam, nem lehet a hülyéknek megszabni hogy ne csinálják.
Egyébként olvastam cikkeket a reklámok mellett, ami szerint vidámak, színesek, barátságosak, és sokszor a legjobb részek egy magazinban (eleve többet is költenek rájuk).
Amúgy azt látnád hogy nyugaton mi van. Hozzánk is félig begyűrűzött félig de még nem annyira. Megfogod a 100 oldalas magazint, 50 oldal a reklám. TV-ben minden 10 percben műsormegszakítás. És így tovább.
Mivel a tévéelőfizetésemet már lemondtam (minek fizessek, ha neten ingyen megnézek mindent?), azok a reklámok nem zavarnak. Igaz, régebben se zavartak, olyankor kimentem vécére vagy bevittem valamit enni, kimentem egy cigire, stb.
A netes reklámok meg többnyire egyáltalán nem zavarnak. Egyrészt a böngészőm blokkolja a legtöbbet, másrészt pár kattintásba még eddig nem haltam bele. Na meg azért néha nagy ritkán olyat is reklámoznak, ami véletlenül pont érdekel :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!