Amúgy csak érdekességképpen a Rolls Royce reklámait pont David Ogilvy cége készítette, aki mítosz reklámszakmában, és egyben - ha nem tévedek - a modern reklámipar kitalálója.
2011. jan. 7. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
42/50 anonim válasza:
Csakhogy ahhoz, hogy János bácsi nagyüzemben tudjon tejet termelni, nagy vásárlói kör is kell, amihez a szájhagymány úgymond nem elég. Mert vagy eladósodik a hitelei miatt, vagy csillagászati áron adja el a tejét a pár "szájhagyományozott" szomszédjának még a faluban.
2011. jan. 7. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
43/50 anonim válasza:
Utolsó: így van, esetleg még egy konkurens cég, akinek romlik az eladása János bácsi magánakciója miatt, havonta ráküldi az egészségügyiseket. És arra is költeni kell, hogy azok véletlenül se találjanak hibát.:)
2011. jan. 7. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
44/50 A kérdező kommentje:
Úgy tudom vannak nagyon nagy vállalkozások,akik világviszonylatban is élen járók,mint pl a Zepter,a Forever Living Products (aloe vera),Tupperware,Amway,stb aki a szájhagyomány útján a világ legnagyobb vállalataivá nőtték ki magukat.Szóval tv reklámok nélkül is lehet ezt,csak más üzletpolitikával.
Jani bácsinak meg nem kell a reklám mert mint már mondtam az unió úgyse hagyja hogy tejet áruljon,majd két választása lesz vagy levágja a tehenet (bocs elviszi vágóhídra,mert vágni ugye nem lehet)
Vagy majd János bácsi eladja minden ingó és ingatlan vagyonát hogy egy padlófűtéses,klímás istállót (terméseztessen szaunával és jakuzzival) készítsen a bocinak internet hozzáféréssel,és minimum egy bejárónővel.
2011. jan. 7. 15:27
45/50 anonim válasza:
XD
Úristen, ha minden szál újhagymáért, fogpiszkálóért kiselőadást kéne végighallgatnunk itthon...
Amúgy ők a reklámköltséget jutalékként osztják ki az ügynökeiknek, azok alügynökeinek, és azok alügynökeinek, alügynökeiknek, alügynökeiknek vagyis felügynökeinek, aki épp eladott.
2011. jan. 7. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
46/50 anonim válasza:
Nem mellékesen, egy boltban nem akarják beszervezni az embert unos-untalan összekötve egy hétköznapi mosószervásárlással.
2011. jan. 7. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
47/50 anonim válasza:
Hát én nem olvastam végig az összes választ. Az rtl nek a villát kellett megfizetni gondolom én, az autót meg a Chevrolet álja mivel ez neki is reklám de ezt be is mondja az utazást is az utazási iroda és még amit lehet mind-mind a gyártók ajánlották fel reklám miatt... A pénz pedig a 315 ft os smsekből van gondolom meg a reklámokból, ebbe nincs semmi féle csalás akinek meg van erre pénze h szavazgasson az miért ne tegye?
2011. jan. 7. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
48/50 anonim válasza:
Ezt a sok-sok János bácsit ezért kéne egy nagy tőkeerős magyar cégbe tömöríteni, hogy a vesenyfeltételeknek/előírásoknak nagyjából eleget tudjon tenni, ellenben a sok János bácsira azonos minőségi követelményeket kellene rákényszeríteni, hogy a termékek egységesen 'János bácsi teje'-ként futhassanak a piacon, ne pedig 15 l János1 bácsi teje, másik 15 l János2 bácsi stb. tejeként.
2011. jan. 7. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
49/50 anonim válasza:
16:25
Nagyjából történt az Egyesült Államokban. Nézd meg a Food Inc. című filmet. Nagyon tanulságos!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!