Ha az a célom, hogy a gyermekem jó egyetemre járjon, akkor melyik opció a jobb?
8. osztályos gyermek szeretne játékfejlesztő lenni és külföldi egyetemre járni. Én erre 2 lehetőséget látok:
A) Olyan középiskolába jelentkezzen, ahol szoftverfejlesztést is tanul (5 éves, technikumi képzés), de középszinten készítik fel az érettségire, majd pedig onnan tovább külföldi egyetemre.
B) Egy erős gimibe járjon, ahol felkészítik az emelt érettségire és majd külföldi egyetemen tanul tovább utána.
Mindkettő mellett lehet fakultatív és autodidakta módon programozást is tanulni természetesen.
Melyik verzió mellett érzitek esélyesebbnek a tudás megszerzését és nagyobbnak az esélyt egy jó, külföldi egyetemre?
Szakközépbe, info szakra. Ha tudja mi érdekli, felesleges a gimi. A gimi azoknak való, akik nem tudják még, hogy mik szeretnének lenni.
Én is info szakon szakközépbe jártam, és nagyon hasznos volt, hogy a felesleges tárgyak helyett aki lett volna gimiben, szakmai tárgyakat tanultam (sok prograkozást, hálózatot..stb) egyetemen is jól jött az elején előnyben voltam azokkal szemben, akik csak sima gimiből jöttek.
Valaki írta a fazekas matematika tagozatát, de nem tudom minek... Én igaz nem az ELTE-re járok, hanem csak az SZTE-re, de pont nem a matekba szakadok bele.
Szerintem is még rohadt korai. A játékfejlesztés meg nagyon komolyan ehetetlen álom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!