Vegyek vissza és hagyjam magam vagy legyek keményebb?
Tesitanár vagyok és van pár olyan gyerek aki nem hajlandó SEMMIT sem csinálni, ráadásul pofázik is, nem tudja mi a fegyelem és nagyon csúnyán beszél, amikor meg megakarom buktatni akkor én vagyok a paraszt és jönnek a szülők, hogy ne buktassam meg szegény kölyköket. Tavaly volt egy nyolcadikos osztály, volt pár nagyon makacs kövér gyerek akik kurvx anyáztak előttem, 1 métert sem futottak, mindig egyeseket kellett beírnom mert nem is próbálkoztak. Félévkor 5 egyes mellé beírtam pár kettest mert jó szívű vagyok, reméltem hogy cserébe csinál valamit de nem. Nagyon azon voltam, hogy évvégén megbuktatom de nem tettem és még ballagáson is lefxszfejezett. Egyébként ennek a lánynak ötödikben csak ötösei voltak (akkor is én tanítottam). Rengeteg ilyen gyerek van. Ezek azt hiszik, hogy a testük miatt adom az egyest, szaktanárit meg ilyen hülyeségeket. Volt egy srác, 100kg felett volt, nem bírt sokat futni, nem tudott kötélre mászni meg szinte semmit de minden éven dicséretet kapott nálam, hiába nem tudta teljesíteni. Mert láttam, hogy akar. Voltam katona, elég kemény volt a kiképzés. Ha nagyon olyan a helyzet akkor alkalmazok 1-2 dolgot amitől másnapra olyan izomlázuk lesz, hogy megmozdulni alig bírnak. Persze én vagyok a hibás. Tavaly nagyon sok szülő jött, hogy miért bánok így a gyerekkel, meg hogy akár ki is rúgat. Szerintem meg fegyelmezni kell őket ha már otthon nem tanulta meg (bár suliban sem fogja). Szerintetek hagyjam magam vagy folytassam, esetleg legyek keményebb és buktassak (akár év végén is)?
35/F
Ha nem öltözik át, és abszolút semmit nem hajlandó csinálni, akkor órai munka 1-es. Ennyi. Első alkalommal vagy ha teszem azt 3 havonta egyszer előfordul, még ellehet nézni, mindenki ember. De ha a hajlandóság kis jelét sem mutatják, bukjanak csak meg.
16/L
Én Neked adok igazat. Nem is értem, hogy sok szülő hogy nem veszi észre, hogy a gyereke betegesen kövér, s igenis szüksége van a mozgásra.
Nem azt mondom, hogy teljesítsen annyit, mint egy atléta alkat, de kezdje el valahol. Bezzeg a beszólogatásra megvan az eszük, de tükörbe nem néznek.
A szülők is nagy fokban hibásak, mert ahelyett, hogy a helyes irányba terelnék a gyerekük egészségét, inkább a tanárt szidják, aki segíteni akar!
Mutasd meg nekik,hogy te vagy a főnök!Buktasd meg a visszapofázókat,ha meg pampog a szülő,mondd meg neki,hogy a kölkében mégcsak akarat sincs!
A pofázós kölköt én a helyedben-kár,hogy nem ott vagyok- büntetés képpen választás elé állitanám:vagy megcsinál x számú gyakorlatot,vagy 1-est kap.
Azt a diákot pedig,akin látszik az akarat akár meg is dicsérheted fennhangon,az órán.Neki is legyezed a hiuságát,és a pofásoknak is leesik a pofájuk.
NE ENGEDD ÁT A POFÁTLANOKAT!!TE VAGY A FŐNÖK,NEM ŐK.
(Egy tanárnak készülő "mazochista" :DD )
Igazából az a legnagyobb baj, hogy a gyerekek teljesen máshogy adják elő otthon és a szülők nagy része a gyerekének hisz. Volt olyan a tavalyi nyolcadikban, hogy csoportostól vittem őket az igazgatóiba mert nem öltöztek át vagy nem volt kedvük csinálni a dolgokat, akkor az igazgató azt mondta, hogy buktassak meg bárkit aki továbbra is ezt csinálja, akkor egy kicsit összekapták magukat pedig sokkal többre képesek.
Amikor ötödikben megkapom őket normális vagyok velük, az csak rajtuk múlik, hogy a továbbiakban hogy alakul. Ezt nekik is el szoktam magyarázni. A kövérekkel is így van. Vannak olyanok akik megértik és próbálkoznak, és azok akik rám haragszanak mert nem is akarnak változtatni.
Tavaly nagyon sok egyest és szaktanárit adtam, de nem használt. Úgy érzem jövőre sok bukás lesz.
Nem tudom eddig milyen viszonyt ápoltál a gyerekekkel, de szerintem az jó, amikor egy tanár jófej, nem képzeli magát feljebb valónak a diákoknál, ugyanakkor szigorú. Szerintem a te esetedben az lenne a nyerő, ha minden év elején az első órán elbeszélgetnél velük. Lefektetnéd a szabályokat, miszerint mindenkit a saját képességeihez mérten fogsz értékelni, osztályozni. Ismertethetnéd is a "menetrendet", hogy mikor mire számítsanak (mi az ütemterv), valamint azt is, hogy ha valaki nem képes egy feladatot elvégezni, legyen választási lehetősége (x fekvőtámasz, futás, vagy súlyzózás) kiváltani azt. És ekkor elmondhatod azt is, hogy mivel ilyen kedvező feltételeket biztosítasz, éppen ezért nem tolerálod a semmittevést illetve a pimaszságot és ismertetheted velük a következményeket is - órai munka 1-es, szaktanári káromkodásért és + tornagyakorlatok, az egész csoport szeme láttára (a megalázást senki sem szereti, szerintem ez elég visszatartó erő).
Ha így is lenne olyan, aki "lázad", azt ezek után nyugodt szívvel buktasd meg. Ennyi. Valamint még annyit tehetsz, hogy ha évközben már látod, hogy valaki problémás, hívasd be az anyját/apját és ismertesd a körülményekkel. Ez a legtöbb, amit tehetsz.
Remélem tudtam valami hasznosat is mondani :)
Ja és még biztosíthatnál mindenkinek bizonyos óraszámot, amikor azt mondhatják, hogy nincs kedvük tesizni, és ezt vezetheted szépen. Mert azért valljuk be, vannak napok, amikor élni sincs kedve az embernek, nemhogy tornázni... Szerintem ez is egy nagyon jófej dolog volna, amit megbecsülnének a diákok.
üdv
17es
Akkor most leírom az álláspontomat,mint lázadó kisdiák.
Jellemzőim: 16 éves lány, 11.-es. Már nem kövér,viszont annál lustább.
Kicsit összeszedetlen lesz,mert annyi mindent el akarok mondani,hogy ti is értsétek,miért csinálja ezt egy diák,vagy egy kövér diák.
Egyest akar nekem adni? Köszönöm,kettőt kérek!Rontja az átlagomat tesiből, húúha.nem érettségi tantárgy.:)))
Szaktanári ? még ki is röhögöm. amíg nem tartok a fegyelminél, addig ki nem sz.rja le? neki van vele plusz munkája :D kenje a hajára.
Osztályfőnöki intő? lásd. szaktanári.
Tesi óra: általában a legrosszabb időpontban. Simán hoznék valami szabályozást, hogy csak utolsó órában lehet tartani. a Kivitelezése engem nem érdekel,de kr.va sok kedvem van úgy bemenni a többi órámra,hogy én le vagyok izzadva, "büdös vagyok",és le vagyok fáradva.
Kövér gyerekek:
mint említettem én is az voltam. Hiába akartam lefogyni, a tesi óra nekem egy megalázás volt. ezért próbáltam ott kibújni alóla,ahol tudtam. Lehet ,hogy jó a mozgás, és én is mozogtam, de nem tesi órán,ahol minden társam azon röhög,hogy nekik a kisujjukból jön ki a kötélmászás, én meg soha nem tudtam kötelet mászni. Nem bírtam el a saját súlyomat.Tudjátok ti milyen élmény? 4 kötél volt és másik 20 ember elé kiállni,látták és tudták,hogy kis dagi vagyok. RÖHÖGTEK rajtam,hogy én hogy ugrálok és próbálkozom. MINDENKI. futás? lehagyott mindenki, aztán mikor ők befejezték én meg még futottam nekiálltak újra röhögni.
7. osztályban telt be a pohár, akkor tanultam meg,hogy a tanár nem értem van,hanem,hogy fizetése legyen.azóta ha új tanárt kapunk, rám és a viselkedésemre felhívják a figyelmet :)
Velem egy idegen ne ordibáljon, csak mert én az ő óráján (nem másokat, vagy őt zavarva) rajzolgatok. Attól,hogy ő nem tud jól tanítani,és nem köt le az,amit mondd, még megtanulom az anyagot a könyvből.
A vázlat a füzetbe is totál felesleges, ugyan az van a füzetben,mint a könyvben és a tz.ben vagy a dogában a tankönyv anyagát kéri mind.
Az meg,hogy elmerik venni a cuccaimat különösen felháborító. Nem mondják el, de tudják,hogy nem tehetnék meg,mert lopásnak minősül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!