Ti hogyan oldanátok meg a 3-as metró középső szakaszának pótlását?
Napokban sokat cikkeztek a 4-6-os sineinek rossz állapotáról, felújítás nem valószínű. Amúgy is rémesen túlzsúfoltak!
Lehel tér - Nagyvárad tér
Ha megnézitek a villamosok átlagsebességét az alulmarad a buszokéval szemben, (ha azok nem kerülnek dugóba). Kiépíteni is jóval egyszerűbb, és olcsóbb, nem beszélve a karbantartásról! És hát a városvezetés amúgy sem támogatja az ilyen építkezéseket...
(A fonódó átlagsebessége 16-17 km/h, ez nagyon gyatra egy villamosnak, a buszoké 18-22 km/h.)
A 34/106-ot értelmetlen lenne visszavágni, gyakorlatilag a H5 + 4/6-ra terelné az utasokat, ami = totális káosz.
#13 Csak azt nem veszed figyelembe, hogy a 3-as metró legforgalmasabb szakaszáról van szó. Tehát nagyon sűrűn kéne járatni, nagyon sok csuklós buszt, ez egyrészt buszállomány, másrészt munkaerő kérdése. A forgalma iszonyatosan nagy, pl Nyugatinál lecserélődik az utazók nagy része, egy busz esetén ez nagyon elhúzódik, így nem tudják tartani a menetrendet, felhalmozódnak, annyi a zöldlámpának. Bár a villamosépítésnek én se látom a relevanciáját. De a feladat tényleg nem triviális. Én úgy gondolom a legjobb, amit tehetünk, ha megpróbáljuk az emberek egy részét a kevésbé kihasznált alternatív útvonalak felé terelni, még ha egy pár perccel hosszabb is lesz nekik az út.
Nem értem miért ellenzi annyira a BKK a 109-est, sokkal jobb útvonalon megy, mint a 17/19/41. (Csak mert megépítettek valamit, ami nem mindenkinek jó, használja mindenki azt, mert kifizettetik... Ha lenne értelme, használnák...)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!