Belegondoltatok már abba, hogy a BKV-nek honnan van olyan
sok pótlóbusz pilótája?
Figyelt kérdés
Pl a héten is kétszer lerobbant a vörös metró és hirtelen tök sok pótlóbusz megjelent a semmiből. Ezek a pilóták várnak arra hogy valami baj toténjen? Vagy ez hogy van?! :/ (21/F)
Például a szerelők is bármikor beugranak illyen feladatra, vagy akár irodából valaki. Ezt sofőrtől hallottam.
2018. febr. 11. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 anonim válasza:
Minap egy pótlóbuszt egy 20-on éves srác vezetett, de kinézett vagy 15-ek.
Elég érdekes látvány volt, az utasok gülü szemmel izgultak velem együtt.
Csinálják, aztán vagy bírják, vagy nem, de mindig kapnak egy fülest, ami jobban fizet.
2018. febr. 11. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/11 anonim válasza:
Van aki arra vár, hogy valami történhet, de van akiket más, sűrűn járó vonalakról irányítanak át, meg esetleg túlóráztatják azokat akik épp végeznének.
2018. febr. 11. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 A jó édes válasza:
Igen, van egyrészt az átirányítás, másrészt tartalékosokat is alkalmaznak a közlekedési társaságok: központi tartaléknak hívják - aki ilyen beosztásba kerül buszsofőrként (többnyire csak átmenetileg) az normál esetben hokizik a munkaideje alatt, valamelyik nagyobb buszmegállóban álldogál vagy kevésbé fontos munkákat bíznak rá, de ők tudnak azonnal indulni, ha pótolni kell egy kieső járatot vagy buszsofőrt. Nem, nem szerelők meg irodisták ugranak be, ez hülyeség - bár tartalékosra éppen ilyen melót is rábízhatnak, ha amúgy nem kell sehova mennie, de ő attól még buszsofőrként van foglalkoztatva, még ha több olyan nap is van, amikor mondjuk karbantartásban segít vagy valami adminisztratív melót kell végeznie.
2018. febr. 11. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 TappancsMancs válasza:
Nem tudom de gondolom a tartalékos munkanapok körbeforognak a sofőrök között és mindenkinek van havonta mondjuk 1 vagy két tartalékos napja. Így legalábbis nem kellene külön tartalékos sofőr mert a számuk alapján eloszlana az ügyelet.
2018. febr. 11. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/11 anonim válasza:
itt Újbudán némelyik járaton csupa hatvanöt feletti, esetleg hetven feletti, nagyon jólképzett, nagyon jól, kulturáltan vezető sofőr dolgozik, minden morgás nélkül.
Persze van aki kimegy Norvégiába, Angliába buszozni, de azok helyére mások jönnek.
Vannak akik kedvet kapnak a buszozáshoz. Hogy honnan van ennyi pótlóbusz, ésezeket vezető sofőr, azt már előttem leírták.
2018. febr. 11. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 anonim válasza:
Szerdán vagy mikor állt meg a M2 akkor például a 7E-ről vonták ki a buszokat, így voltak, aki fél órát várt mire rájött, hogy egy busz sem fog jönni.
2018. febr. 11. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/11 anonim válasza:
Én is sokat töprengek ezen, mert mindig az van, hogy kevés a sofőr, még a meglévő járatokat sem tudják lefedni. Errefel ha vész van, akkor szempillantás alatt előkerülnek csuklós buszok, készenálló sofőrökkel. Nem tudom hogy csinálják.
Ja és a fiataloktól nem félni, hanem örülni, hogy van egyáltalán fiatal sofőr.
2018. febr. 11. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
"Nem tudom hogy csinálják."
A központi tartalék nevű rendszerből csinálják, mint már elhangzott.
Ha akarsz látni KT jelzésű ácsorgó buszokat, akkor például Kőbánya-alsónál a Korponai utcában szoktak várakozni bevetésre. Tehát nincs itt rejtély, jól meg van szervezve és kész.
Egyébként a központi tartalékon felül még ki vannak jelölve olyan buszvonalak, ahonnan le lehet szedni buszokat pótlás céljából. Ilyen például a 7E, mert annak a kiesése nem érinti annyira az utasokat, hiszen számos párhuzamos járat közlekedik az útvonalán.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!