Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért szídják sokan a MÁV-ot?

Miért szídják sokan a MÁV-ot?

Figyelt kérdés
Az utasok,emberek sokan szídják a mávot.Miért?

2012. okt. 13. 17:10
1 2 3
 21/27 anonim ***** válasza:

[link]

Ez törpéknek lett tervezve, az egymás felé néző székeknél alig fér el az ember lába, ezért az utasok egy része befoglalja a szembe helyet is a táskájával.


A libafos színű üléses tényleg kényelmes.

2012. okt. 14. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/27 anonim ***** válasza:

Még 2 dolog eszembe jutott:

-Bénán megtervezett állomások(Cegléd-lépcső le-fel, átszállásnál majdnem a legmeszebb lévő peronon vannak a vonatok általában, az 3 as sín(asszem ez az amelyiken az onnan induló vonatok szoktak várakozni) ki van téve a ptsába, és az oda vezető útra terveztek egy virágágyást h még legalább 10 métert kelljen kerülnöd, úgy h a csatlakozás későtt 5 percet, és rád vár a vonat :_D)


-Elöregedett mozdonyok(ha mocsokban kell utaznod az egy dolog, de az szarabb mikor lerobban alattad a vonat :).

2012. okt. 19. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 anonim válasza:
én személy szerint Tatabánya - Tóvároskert között járok minden nap oda-vissza, és ezekkel a Stadler FLIRT-ekkel semmi bajom. Jó, persze szokott lenni 5-10 perces késés, de hát ez számomra elfogadható.
2013. jan. 5. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/27 anonim ***** válasza:

Nekem az egész olyan visszataszító. Vidéki vagyok, így a környékbeli állomások olyanok, mint a hányás, de Pesten is olyan az egész. Többen is írták, hogy a vonatok is teljesen lepusztultak. Teljesen nyomasztó nekem vonatozni.

A MÁV alkalmazottait pedig valami furcsa szellem jár át a vasúttal kapcsolatban... számomra érthetetlen tisztelet és lojalitás, egy egyszerű vonatról képesek úgy beszélni, mintha az valami csoda lenne... és egyáltalán az egész logikátlanul működik.

Emellett marha drága dolog is az utazás. Lehet, hogy busszal sem olcsóbb, de a busz más útvonalat jár be, mint a vonat...

Egyébként ezt a -számomra- fura szellemiséget még a Postánál látom.

2013. febr. 26. 07:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/27 zsoaberdeen válasza:
100%
Én havonta 14200 forintot fizetek egy 19 km-es bérletért (csatlakozó BKK bérlettel, ami amúgy 9500.- ennek az ár-érték arányáról is mindenki tudna mesélni). Ezért cserébe a vonat sokat késik/kimarad, az állomások lepukkantak, de ami a legnagyobb gond, a vonatok koszosak. Egy hozzászóló azt írta, hogy persze hogy koszosak, ha az emberek összekoszolják, hiába takarítja a MÁV. Kérem, én láttam ezt a "takarítást" (szemét kiürítése, egy partvissal való felsöprés a folyosón és egy vödör vízzel való felmosás szintén a folyosón. egy kocsi kevesebb, mint 3 perc volt). De koszosak az ülések, az ablakok, a falak, ezeket belepi a rozsdás vaspor. Légkondi nincs (csak a flirt vonatokon, de mit ad Isten, azok mindig akkor mennek, mikor kevesebb az utas, mert csak a jó öreg fecskén fér el ennyi ember a reggeli és délutáni csúcsban). Úgyhogy én csak azt várom mikor jön el a napja, hogy egyik honatyánk rávegye magát, hogy álruhát öltsön és a pórnép közé vegyülve élvezze egy ideig a MÁV és BKK csodás szolgáltatásait.
2017. aug. 17. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/27 anonim válasza:
100%
cshicska r*tkes b*zi máv
2017. szept. 1. 12:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/27 anonim válasza:
100%
Röviden: elavult, megbízhatatlan és lassú. Egy fejlett vasút pont ezeknek az ellenkezője. A kését természetesnek veszik a MÁV-nál, ha időre megy az ember jobban jár kocsival.
2018. júl. 20. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!