Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A francia autókkal mi a baj...

A francia autókkal mi a baj miért szidják sokan?

Figyelt kérdés
2009. dec. 29. 22:44
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
72%

A tulajok azért, mert megbízhatatlanok.

A szerelők meg azért, mert nehezen szerelhető.

2009. dec. 29. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
72%
és az elektronika a legrosszabb... nem is az a baj hogy nehezen szerelhető, mert a vw is, de az nem romlik el, a peugeot meg igen
2009. dec. 29. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 anonim ***** válasza:
79%
nem a magyar utakra készültek...
2009. dec. 30. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim válasza:
91%

:) Szerelő ismerős is szidja, de neki is Peugeotja van, mert peugeot mániás. De igen, kicsit macerás szerelni, többször romlik el(állítólag)

Ezt már én is hallottam, leginkább autótulajdonosoktól. Az előző felhasználónak, igazad van, de nemrégiben vásárolt VW polo hamarabb romlott el mint egy peugeot 307, a polo azóta is a szerelőt járja, a peugeot meg vígan megy. Igaz, teljesen más a vezető, vezetési stílus :D

2009. dec. 30. 00:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
78%
A francia autóknál minden iszonyat bonyolult helyre tudnak rakni...mmint nehéz hozzáférni, nagyon macerás, egy agyrém. Cseréltem egyszer pollenszűrőt egy citroen-ben...öcsém...ha nem vagy balkezes meghaltál. Tulképp a kesztyűtartó mögött helyezkedik el a motor felé. szal úgytudtam csa kbetenni h félig kint hasaltam az úton bal kézzel, felnyúltam, betettem és itt jön a poén, h nem valami patenttal kellett rögzíteni, hanem 2 csavarral ha jól emlékszem...szal senkinek se kívánom... :) amúgy a vw-ről annyit, hogy jó autó csak drága ha baja van...pl egy Pdtdi aminek az adagolójának ha jól tudom 100e km a szavatossága...ha azt cserélni kell kompletten az adagoló a mindenével együtt 185ezer ft. Szóval ha engem kérdeztek csak Japánt! :)
2009. dec. 30. 00:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
75%
00:07! nekem pont egy pdtdim van 270ezer kilóméterrel, a szervízt csak menet közben látta
2009. dec. 30. 00:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 anonim ***** válasza:
78%
Öreg szerivzes bácsink is szidja mint a bokrot,sok a gond vele..,és nagyon macerás a szerelgetése!
2009. dec. 30. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
77%

Nekem rönóm volt, megfogadtam többet francia autó forgalmijában nem lesz a nevem.

Minden hónapban havi 30 at kellett rákölteni. Amikor véletlenül nem romlott el semmi, akkor a következő hónapban 60at.

Tisztelem és becsülöm a francia autósokat, de nekem SOHA, SOHA többet nem kell.


Audi,BMW,VW és konszern(skoda,seat),Mazda jöhet csak szóba. Max ha csóró leszek suzuki.

2009. dec. 30. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
61%
Valóban akad gong velük,nem tudom miért a Peugeot lett kiemelve hiszen honfitársai közül még ő a legmegbizhatobb.Menjünk kicsit vissza az időbe,Peu diesel motorok 1,7 1,9 2,3 l-sek mennyit is mentek gond nélkül?? A PDTI-ről nincs adagoloja,van neki egy tandem pumpája(keveset saccoltál árban)na meg ott vannak a fejegységek az őket vezérlő tengelyek.Csak azért tértem ki mert a legdrágábban javítható motorok eggyike! Francia autoban is van 500 ezer felett futott.Ja meg azért nézzük a százalékos arányt,melyik tipusbol mennyi fut az utakon.Még annyit az olasz típusokat szarabb javítani.
2009. dec. 30. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim válasza:
28%
Hozzáértőktől kérdezném, 5 éves Peugeot 307 cc-t érdemes venni?
2009. dec. 30. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!