Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az utasszállító repülőgépeken...

Az utasszállító repülőgépeken van katapult?

Figyelt kérdés

Persze nem mindenkinek, de a pilótáknak van?

És a személyzetnek van ejtőernyője? (Kiknek?)


2011. szept. 7. 19:27
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:

Figyu!

Vigyél magaddal egy ejtőernyőt, ha majd utazol.

Semmi sem tiltja!!!

2011. szept. 8. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 bp1985 ***** válasza:
Vihetsz esernyőt is, csak ne tecsósat:D
2011. szept. 8. 01:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/33 A kérdező kommentje:
Aki jó sokat írt annak ajánlom, hogy olvassa el újra a kérdést!!
2011. szept. 8. 20:14
 14/33 anonim ***** válasza:
95%

a sokat író vagyok.


A kérdezőnek ajánlom hogy olvassa el figyelmesebben az 1. és 2. választ plusz az általam írtakat! Nem azért koptattam a bill.-t és az ujjaimat, hogy kötözködjenek velem - már bocs...

2011. szept. 8. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/33 anonim ***** válasza:
90%
Szerintem a hosszan valaszolo, megvalaszolta, hogy sem ejtoernyoje, sem katapultja nincs SENKINEK egy utasszallito repulon!!!
2011. szept. 8. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 A kérdező kommentje:

Persze, hogy mindent megválaszol, jó hülyén!


Na figyelj! Nem az volt a kérdés, hogy mindenkinek van e ejtőernyője vagy katapultja! Csak a pilótáról kérdeztem, meg a néhány ejtőernyőről ami esetleg a stewardess-eknek van.

Amúgy meg szerinted ha van katapult a gépen (tegyük fel, hogy a pilótának olyan a széke), akkor mi a bánatért lőné ki magát akkor amikor leáll a motor? Nyilvánvaló, hogy a föld felett pár méterrel katapultál!!... stb.


ui: Olvasd el! (Újra)

Az utasszállító repülőgépeken van katapult?

Persze NEM MINDENKINEK, de a pilótáknak van?

És a SZEMÉLYZETNEK van ejtőernyője? (Kiknek?)

2011. szept. 9. 17:43
 17/33 anonim ***** válasza:
93%

De ertetlen vagy!


Nincs senkinek, ergo NINCS a PILOTANAK es NINCS a SZEMELYZETNEK SEM!

2011. szept. 9. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/33 anonim ***** válasza:
95%

A komment megírásának időpontja: tegnap 17:43


A sokat író vagyok.


Az első két válaszoló egyértelműen leírta, hogy az nem fordulhat elő, hogy csak a személyzetnek lenne, a "pór népnek" nem. Tehát vagy mindenkinek, vagy senkinek, de jelenleg senkinek nincs.


Erre írtam olyan indokokat, amelyek végett a lehetetlenség határát súrolja. Az általam írt tényezők 99%a érvényes a pilótákra ugyanúgy mint a stewik-ra, vagy mint rád. -40 fokon mindenki megfagy, teljesen mindegy hogy pilóta vagy nem pilóta. A pilóták ugyan egészségileg valameivel jobb állapotban vannak mint egy átlag ember, de azért ők sem trenírozzák magukat többszörös G hatásokkal. Egészséges átlag emberek, de semmi több. A stewik szép és okos lányok, de "ennyi". Nem képzik őket centriben, vagy egyéb ilyen "kínzó" eszközben.


A személyzet a repülőgépen "szétszóra" helyezkedik el: elől a két pilóta, kicsit hátrébb menve 1-2 stewi, majd a gép farkánál megint 2 stewi. Tehát majdnem ugyanott vagyunk, hogy ahhoz hogy CSAK a személyzet tudjon katapultálni, majdnem a fél gépen le kell robbantani a tetőt. (de ügye olyan meg eleve nem lehet hogy csak a pilótáknak lenne (lsd. 1. válaszoló).


Tehát az értetlenek kedvéért mégegyszer: SENKINEK sincs (ha érdekelnek az indokok, akkor olvasd el amit írtam).

2011. szept. 10. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/33 A kérdező kommentje:

Te baromi hülye vagy.

Mi a szarért nem lehetne szerinted a földbecsapódás előtt katapultálni? Ott meg nincs -40 fok!

2011. szept. 10. 16:04
 20/33 anonim ***** válasza:
95%

Utoljára írok neked, kérlek olvass már utána a dolgoknak mielőtt lehülyézel, jó!



A katapultálásnak (mint ahogyan le is írtam) van egy minimális magassága, ami alatt nem lehet (vagyis nem érdemes) katapultálni. A katapult ülés ugyanis kirepül X méter magasra (most legyen mondjuk 100m), utána elkezd zuhanni lefele, és nyílik az ernyő, majd a nyitástól számítva X másodperc kell neki, hogy annyira lelassítsa a széket, hogy ne becsapódjon, hanem szépen nyugodtan, mint egy ejtőernyős érjen földet. Az ernyősöknek is megvan az a magasság, amikor legkésőbb nyitni kell. Nem tudom mennyi ez a magasság, de legyen mondjuk 1500m. Szóval 1000m-en hiába katapultálnál, az ernyő éppen kinyílik még száguldasz 200-300-al, és szépen becsapódsz. Biztos halál...


És ami nagyon fontos, hogy itt mindig föld feletti magasságról kell beszéljünk. Tehát ha a gép mondjuk 10.000en repül de a himalája felett, akkor lehet hogy már eleve nincs is meg mondjuk a minimális 2000m-es föld feletti magasság... (csak egy példa volt, ne köss bele).


A másik hogyha már odáig eljutottunk hogy a gép teljesen kontrollálhatatlanul zuhan, akkor már tökmindegy...


Ha meg kontrollálható (Ahogy írtam is ) megpróbálják letenni. Ha tudják hogy kényszerleszállás lesz, már "habozzák" is fel a pályát, ott az összes tűzoltó, mentő, stb...


Ha meg a gép nekimegy a hegynek, úgyis b*hato nincs az a katapult, ami segítene....


Kérlek a továbbiakban hozzám ne írj, és ne sértegess. Általános kérdéseket feltehetsz, de hozzám szólóakat ne! Köszi

2011. szept. 10. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!