Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Akik össze akarják kötni a...

Akik össze akarják kötni a 2-es metrót a gödöllői hévvel, hogy képzelik?

Figyelt kérdés
Nem kötözködöm, csak nem értem hogyan vezetnék át az útkereszteződésen.

nov. 7. 09:04
 1/9 anonim ***** válasza:
100%

Úgy, hogy nem a szintben, hanem hídon. Régen a HÉV a Keleti-pályaudvarig járt. A Metró indulásakor rövidítették le. Az Örs Vezér tere is akkor épült át, nem volt az akkora csomópont.

Az elképzelés szerint levitték volna a föld alá. A stadionnál lévő metró megálló ezért négyvágányos. A két külső a HÉV számára épült ki, a két belső lett volna a metróé. Az a Pillangó felé eső alagútszakaszon X váltóval (nem tudom a nevét, talán angol?) fordult volna. A HÉV pedig a Keleti területén egy hurokvágánnyal (ennek nyomai nemrég még látszottak).

Szóval a metró ahogyan feljön a felszínre, egy felüljárón folytatná az útját. Ott állna meg, ahol most is a HÉV végállomása van, csak fent. És kifelé menet jönne le a terepszintre.

nov. 7. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

Látványtervek itt

[link]

nov. 7. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
Felüljáróval. De mondjuk utána meg a hévet elég hosszú szakaszon lesüllyeszteném, hogy a keresztező forgalom felette tudjon elmenni, így igazi metróüzemként működhetne.
nov. 7. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
100%
Akkor viszont maradhatna a városon belül végig szint alatt.
nov. 7. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
nov. 7. 09:42
 6/9 anonim ***** válasza:
35%
Elég elrugaszkodott ötlet... Szerintem nem kell ez se jobban, mint Csepelnél, vagy Soroksárról... Gödöllő nem metropolisz. Inkább azt kéne megoldani, hogy az M1-M7 ne a belvárosra zúduljon, fel arra a minimális Hegyalja útra, Erzsébet hídra, hanem csináljanak már egy tisztességes alagutat a Gellért-hegy, meg a Duna és a belváros alá, vagy egy felüljárót - Lisszabonban (felüljárók komplett városrészek felett, utána át a nagy hegyen az alagút), majd újra felüljáró kilométereken át így megy, Bécsben (alagutak hosszú km - eken át) évtizedek óta így van megoldva az ilyesmi - errefelé meg nem jut el ide a terv...
nov. 7. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
9%
Én magasról tojok a sötétzöldek kampányolására, amilyen óriási hiba volt leállítani a nagymarosi erőművet, majdnem akkora hiba nem oldani meg az M1-M7 normális bevezetését és átvezetését.
nov. 7. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Egyik oldalról a hévek 100+ éve kb változatlanul (vagy visszafejlesztve) működnek, abszolút korszerűtlenül, az igényeket nem követve. Ez mindenképp megoldandó, hiszen így a külvárosokból/elővárosokból kevesebben autóznának a belvárosba. Ez se elsősorban Gödöllőről szól, hanem az egész 16 kerületről, Csömörről, Kistarcsáról, Kerepesről.



Ami az általad javasolt alagútat illeti az szintén meggondolandó, de kétségtelenül drágább beruházás lenne.

nov. 7. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
#3: A hivatalos tervek is kb. így szólnak.
nov. 7. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!