A buszsofőrök miért nem használják a klímát?
Ahogy 1-es, másrészt nagyon megterheli a motort, sok klíma gatya állapotban van, ereszt mindenhol, feltölteni őket így felesleges.
1x dolgoztam egy kamion szerelő telepen, ott egy pali kb fél évig javított már szabadidejében szinte egy félreállított buszt, aminek leégett a klímája.
A klíma kompresszor+tartozékai, amit a motor hajtott, nagyobb volt szinte, mint maga a motor.
"Édesapám buszsofőr. Saját elmondása szerint azért nem szokta használni, mert az utasok állandóan nyitogatják az ablakokat, és nincs értelme a klímát járatni, ha a nyitott ablakon kimegy a hideg levegő."
Jól teszik, így legalább jár, cserélődik a levegő, nem az állott levegőt hűti!
Ezt én is nagyon szeretném tudni. Mindenkinek árt a fülledt hőség, kortól és egészségügyi állapottól függetlenül (még azoknak is, akik ezt soha el nem ismernék, hiszen ők annyira imádják a nyarat, hogy arról az egész világnak tudnia kell). Viccen kívül: az élő vágóállatok szállítása szigorúbban szabályozott, mint a személyszállítás. Meg van szabva, hogy hány fok lehet a raktérben, és hány állatot lehet összezsúfolni X négyzetméteren. Az meg ugyan kit érdekel, ha a BKK 45 fokos buszain úgy állnak egymás mellett az utasok, mint szardíniák a konzervdobozban, és még az ablakok sem nyithatóak? Aztán persze ha elájulok, engem fognak anyázni az utastársak, amiért feltartom őket.
#2 Nem az utasok problémája, ha szar állapotban vannak a járművek. A fenntartónak kötelessége gondoskodni a karbantartásról. Ha ennyit sem tud teljesíteni, le lehet húzni a rolót és át lehet adni a stafétát egy kompetensebb cégnek (lehetőleg nem államinak...).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!