Miért szólja le mindenki a 3-as metró szerelvényeit?
Figyelt kérdés
Általánosságban az emberek többsége, ha meghallja, hogy 3-as metró, azonnal elkezdi szidni a jelenlegi szerelvényeket. Pedig az átlag utas maximum annyi kellemetlenséget tapasztalhat, hogy nyáron meleg van a metrón, mert nincs klíma. Ezen kívül - leszámítva a kezdeti hibákat - sosincs gond a vonatokkal. Nincsenek kimaradások, emellett a abból a szempontból még kényelmesebbek is az Alstomoknál, hogy az
ülőhelyek szélesebbek.
Szerintem sok esetben indokolatlanul savazzák az emberek ezeket a metrókat.
A klíma hiánya nyáron tényleg iszonyat rossz. De ugyanez igaz persze az elavult vasúti kocsikra is (pl Fecske). Nyaranta ezeket akkor is kerülöm, ha emiatt később érek csak haza. Az autómban se véletlenül van klíma, nyáron kell és kész, azért a 38 fokos nyarak tényleg nehezen elviselhetőek
2023. máj. 3. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
12/23 anonim válasza:
#10
Nem érted a problémát. Ezek most a Magyar állam által újként vannak elkönyvelve, ergo nem fognak foglalkozni vele 15-20 évig, holott már most, relatíve új korukban (a beruházáshoz képest) is egyértelműen látszanak a problémák, ami egy 10-15 éves Alstomról nem mondható el, én legalábbis nem tapasztaltam objektív problémát velük kapcsolatban. Szubjektív is csak annyi, hogy 186 centi magasságommal le kell hajolni a csuklóban, hogy ne verjem be a fejemet.
A nosztalgia pedig egy fontos dolog, ezért érdemes minél gyakrabban ilyen járatot indítani, a mindennapi forgalomban viszont nem feltétlenül jó ötlet múzeumi darabokat üzemeltetni. A régi hangulatukat így is 100%-ban elvesztették.
2023. máj. 3. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
13/23 A kérdező kommentje:
Amúgy ha már szellőzőt építettek be a kocsikba, akkor mégis mennyivel lett volna drágább klímát belerakni?
2023. máj. 4. 02:49
14/23 anonim válasza:
Én úgy tudom a probléma az volt, hogy maga a szerkezet nem bírta volna el a klímaberendezés súlyát. Tehát értelmesebb lett volna új kocsikat rendelni, ami számomra érthetetlen, miért nem így történt
2023. máj. 4. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
15/23 anonim válasza:
#14
Mert az oroszoknak nem lett volna esélye, ha új metrószerelvényekre szól a tender.
2023. máj. 4. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
16/23 anonim válasza:
Mert ezek már elavult dolgok és érthetetlen, hogy egy főváros miért nem érdemel meg új metrószerelvényeket. 2-es metró fel lett újítva, új szerelvényeket kapott, 4-es metró megépült új szerelvényeket kapott, amik már önműködők!, ezek után szerintem tök gáz, hogy 2023-ra felújítják a 3as metrót és megint olyan elavult kocsik vannak rajta mint voltak. Utasként a klíma hiánya (mert nem egy rövid metró vonalról van szó) és a nem átjárható kocsik a legidegesítőbbek mert az egyikbe tömegnyomor van a másikba meg alig ülnek... Azt nem tudom, hogy ezek a kocsik pl képesek áram visszatáplálásra fékezéskor, mint a modern alsom szerelvények mert mondjuk az se lenne mind egy, vagy milyen kényelmi funkciók hiányoznak belőle sofőr szempontból akinek ezeket kell vezetnie.
2023. máj. 20. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
17/23 anonim válasza:
#16 épp most kapcsolták be a visszatáplálást, mivel kész a teljes vonal. Hajtás szempontjából mindenképp modern, de semmi másban.
A klíma hiánya már csak azért is rossz, mert ezen aztán semmi szellőzés nincs. Aki kicsit is emlékszik a régi, szovjet kocsikra, azokon a jelenleg is létező ablakok mellett "kopoltyúk" voltak a tetőn, amiken keresztül folyamatosan jött be a levegő a kocsiba. Ezen meg az álló, izzadtságszagos, 40 fokos levegőt keringeti a ventillátor.
2023. máj. 26. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
18/23 anonim válasza:
Mert nem értenek hozzá. De az előző kék változatot jobban élveztem. Ezekben japán hajtómű van, ne nagyon szólják le őket... Az , hogy megállnak néha a pálya közepén, az a pálya hibája.
2023. máj. 26. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
19/23 anonim válasza:
Nem klíma kell hanem le kell húzni az ablakot. A klímás vonaton nem nyitható az ablak, nyomja rád a büdös levegőt, akár hideg akár nem.
A régi hangulatukat elvesztették, az teljesen igaz.
Olyan mint amikor a régi Ikarusok helyett Classic C56 ok jöttek, hiába a régi alap, nem ad vissza semmit.
2023. máj. 26. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
20/23 anonim válasza:
Igen, a 16 os nagyon okosan írja. A régi kék verzióban szuperek voltak a metrók, a kopoltyúk miatt is és jött be a rácsokon a levegő. Ezek a ventillátorok lófingot nem érnek, nem is érezni. Vonaton is annak van értelme hogy lehúzhatod az ablakot és kikönyökölsz. Az új vonatokról az árnyékoló rolót is elhagyták, hadd főjön szét a fejed és szagold a műanyagokat 40 fokban. A klíma azokon is a büdös elhasznált levegőt keringeti ,akár stadler motorvonat akár nem, rühellem! Ja és a nyithatatlan ablakok... Amikor az Uzsgyi nevű motorvonatokon elromlott a klíma, meg lehetett dögleni, azok a bukóablakok néhol, az semmit nem ér. És még ráadásul éjjel is pucsít a villany, bele a szemedbe, plusz a rühes monitor, mint az új buszokon, fehér háttérrel fekete betűk, gratulálok a VOLÁNBUSZ nak, lekapcsolt lámpával éjjeli buszzáskor 2 méterről fénylik a pofánkba!!! És 90% ban hülyeségeket mutat, nem azt amerre járunk.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!