Meddig fogják húzni az M3-as metró felújított szerelvényei?
Ritkán utazom az M3-as metróval, de ma pont utaznom kellett vele, de laikus szemmel is sokkal rosszabb állapotban van, mint az M2-es, M4-es metró Alstom szerelvényei.
Már a hangjuk alapján is sokkal ócskábbnak, gyengébb minőségűnek tűnnek a panda szerelvények. Ráadásul úgy tűnik, mintha nehezebben is sikerülne megállnia az állomásoknál, mert a végén még gurul egy kicsit.
Szerintetek ennek ellenére üzemelni fognak 30-40 évig ezek a vonatok, mint az elődeik, vagy annyit fog romlani a minőségük, hogy pár év múlva selejtezni kell?
Nézd, vasúti járműveknél 30-40 év szinte garantált, a kérdés mindig az, hogy milyen áron, mennyi ráfordítással lehet ezeket üzemben tartani. Erre most még nincs válasz, személy szerint nekem sem tűnnek jó minőségűnek. Azt nem tartom valószínűnek, hogy ezek valóban felujititt vonatok lennének, inkább újak , de ugye ez sem derült ki elsődlegesen .
Az viszont tuti nem tesz jót nekik, hogy a gyártó szakemberei roppant körülményesen tudnsk, tudnának Budapestre jutni.
Azért gurul még egy kicsit, hogy az utolsó ajtónál lévő utasoknak ne az alagútba kelljen kiszállniuk.
A karbantartás folyamatos, úgyhogy néhány éven belül lecserélődik az egész szerelvény alkatrészenként, úgy, hogy észre sem veszed. Nem fognak selejtezni ennyi kocsit csak azért, mert hangosabb mint a másik. Te jajjveszékelnél a legjobban ha nekiállnának közbeszereztetni új szerelvényeket, hogy fúúú én csak 1x utazom évente, ezért az én adómból ne adjanak a metróra semmit!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!