Ti utaztatok már a felújított 3-as metró szerelvényen? Mi a véleményetek egy 1-10-es skálán? 1-nagyon rossz,10-nagyon jó.
Nagyon vártam már a talit, de elmaradt a "hurrá" érzés. A menetdinamikát leszámítva olyan, mint a régi. Zörög, de nem annyira (fékezésnél nincs zörgés). A motor egyenletesebb gyorsulást biztosít, mint a M4-es szerelvénye - bár hangos. A világítása jobb, mint a réginek. Az ajtó valóban lassú, de talán biztonsági okokból. És elmarad az állandó fújtatás:(.
Összesítve: 4.
8
Lengőkapaszkodók hiánya elég zavaró,meg persze még csiszolni kell egy-két dolgon. (pl. hamarabb zárja az ajtót mint a szignál bemondja) Mivel ezek TELJESEN ÚJ (nem felújított,aki ért egy kicsit is hozzá,az látja hogy ez nem az) szerelvények,kicsit többet is kihozhattak volna talán belőle,néhány dolgot elég lazán vettek. Összességében tetszik,az Alstomoknál mindenképpen jobban,de nálam a 10 pontot akkor is a régiek kapják.
Összességében (közepes) 5, mondom is miért
Ami tetszik benne az hogy tisza, szerintem a világítás ezerszer jobb mint a régi romhalmazokon, az ülések is jobbak, bár a dizájn az pocsék de annyira nem érdekel. Magával a metró kinézetével sincs bajom, szerintem eléggé korszerű a kinézete. Fékezésnél nincs az a hülye morgó zaj és komfortosabbnak érzem az egészet.
Ami nem tetszik.
A lassú ajtó (önmagában ez szerintem nem akkora probléma biztonsági okokból, előző metró odavágott már a lábamnak mert kapkodtam a felszállással de ez magamnak köszönhető.
A bemondó szignál teljesen csúszik, még ki sem mondja de az ajtók már csukva vannak, ezen szerintem fognak még csiszolni. A szellőzése előzőn jobb volt szerintem, de majd nyáron lesz ennek igazán látszata hogy mennyire jó vagy rossz. A hangja akármennyire is új a motor szerintem ocsmányabb mint a réginek volt. A lengő kapaszkodókat én is hiányolom úgy mint az Alstom szerelvényekről is. Az ajtó nyitó gombok elhelyezését aki tervezte szerintem ő sem gondolta komolyan ritka pocsék, és értelmetlen, logikátlan.
Összességében akármennyire is hangoztatják hogy felújított, vagy új, nem tudom melyik igaz, de nem is érdekel engem, én nekem jobban bejönnek az Alstom szerelvényei. Én a kettest és a hármast napi szinten kihasználom, eléggé régóta metrózok. Amikor jöttek a kettes vonalon az első Alstomok amiket már lehetett használni leszámítva hogy nem voltak a lógó kapaszkodók ezerszer jobban tetszettek mint a régi monstrumok, vagy ez a felújított "csoda"
#6 os válaszoló vagyok.
Még annyit hogy szerintem akármennyire is 30-40 évre szánják ezeket szerintem nem lesz 10 év, és ezek maguktól fognak darabokra hullani pár év alatt, nem úgy mint az előzőek hogy bírják 30-40 évig és utána füstölnek szét. Nem adok 10 évet és szerintem ezek a roncstelepen fogják végezni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!