Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért szólja le mindenki a...

Miért szólja le mindenki a 3-as metró szerelvényeit?

Figyelt kérdés

Általánosságban az emberek többsége, ha meghallja, hogy 3-as metró, azonnal elkezdi szidni a jelenlegi szerelvényeket. Pedig az átlag utas maximum annyi kellemetlenséget tapasztalhat, hogy nyáron meleg van a metrón, mert nincs klíma. Ezen kívül - leszámítva a kezdeti hibákat - sosincs gond a vonatokkal. Nincsenek kimaradások, emellett a abból a szempontból még kényelmesebbek is az Alstomoknál, hogy az

ülőhelyek szélesebbek.

Szerintem sok esetben indokolatlanul savazzák az emberek ezeket a metrókat.



2023. máj. 1. 01:14
1 2 3
 1/23 anonim ***** válasza:
100%

-új szerelvények árából kaptunk 40 éves felújítottat, vagy jobb esetben olyat, ami ott porosodott az orosz raktárakban 10-15 évet, mert nem tudták eladni.

-te is leírtad a problémát: légkondicionáló nélküliek. 2006-ban még magyaros blama volt anélkül kérni a Combinókat, 2017-ben viszont már irtó nagy szégyen, különös tekintettel arra, hogy egyre melegebbek a nyarak.

-nem érkezik hozzájuk alkatrész, így is csoda, hogy tudják tartani a teljes vonalas közlekedéshez a járműkapacitást, de nem túl egészséges állapot (a teljes szakaszon való közlekedés előtt 37-ből 9 szerelvény üzemképtelen volt).

-nem átjárhatóak a szerelvények, ami a mindennapi életben különösen kellemetlen, ha a két állomáson teljesen máshol van a kijárat (pl. Népliget - Semmelweis Klinikák).

Ezen felül az érveid körülbelül annyira terjednek ki, hogy üzemképesek és ugyanúgy elvisznek A-ból B-be, mint egy normális szerelvény. Ezt a Trabant is tudja: kicsit meleg van, kicsit kényelmetlen de a célnak megfelel. Minek veszünk jobbat? Elhaladt felettük a kor. Negyed évszázada talán még tapsra méltó fejlődés lett volna, hogy sikerült kijelzővel felszerelni és nem horrorfilmbe illő pislákoló lámpákat

tenni bele, de azóta kicsit mások lettek az elvárások.

+1, hogy az utóbbi időben egyre többször hallom, hogy nyitáskor-záráskor csörög-zörög az ajtaja.

2023. máj. 1. 01:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/23 anonim ***** válasza:
100%

Azért a klíma hiányát ne bagatellizáljuk el, nyáron nekem használhatatlan az egész vonal, mert nem akarok izzzadtan érkezni sehová, ha egy mód van rá. És azért elég sok pénzt ráköltöttek arra a vonalra ahhoz, hogy óriási hátránynak érezze ezt az utas.


Engem ezen kívül adófizetőként is borzasztóan zavar, hogy új szerelvények áráért sikerült zsákbamacskát venni: én egészen biztos vagyok benne, hogy nem fognak ezek a vonatok annyit bírni, mint az új szerelvények bírnának. Emiatt pedig szinte egyszerre kell majd a városnak cserélnie ezeket es az Alstomokat is.


És zavaró az átjárhatóság hiánya is: igenis van olyan helyzet, amikor tényleg sietsz mondjuk egy ritkább járatra átszállva es nem mindegy , melyik kocsiból szállsz ki. Vagy csak szimplán zsúfoltabb az egyik kocsi a másiknál es átmennél, mert kényelmesebb lenne.

2023. máj. 1. 04:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/23 anonim ***** válasza:
100%

Az ár/raktári szerelvények a probléma nekem is. Most olyan érzése van sokaknak a 2-est a 3-assal összevetve, amit úgy lehetne megfogalmazni, hogy:

Las Vegas megjelenik Vlagyikavkazban.

2023. máj. 1. 06:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/23 anonim ***** válasza:
93%
A kocsik külsején azonnal látni, hogy rozogából felújított. Attól, hogy egy 60 éves nő sok sminket tesz magára, még nem lesz 20 éves.
2023. máj. 1. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/23 anonim ***** válasza:
100%
Plusz: sokkal hangosabb, mint az Alstom.
2023. máj. 1. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/23 anonim ***** válasza:
100%

#2

+ha nem jó kocsiban vagy, későn érsz oda a mozgólépcsőhöz, amikor már esélytelen felsétálni rajta, így az időveszteség nem csak annyi, hogy el kell sétálni / futni az egyik végéből a másikba, hanem ezek után fél perc helyett kb. két percig kell a mozgólépcsőn utaznod.

2023. máj. 1. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/23 anonim ***** válasza:
75%
Én addig nem is fogok a 3-ason utazni, amíg azzal a k*rva automata fékrendszerrel nem csinálnak valamit, mert a f*sz ki van már azzal, hogy 2 megálló között besatuzik az alagút közepén, meg a megálló előtt fél méterrel, és csak azért nem nyílnak ki az ajtók, mert a leghátsó kocsi utolsó ajtaja 1 centire még kilóg a peronról. Elmegy a jó édes k*rva anyjába aki ezt kitalálta.
2023. máj. 2. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/23 anonim ***** válasza:
93%
Nekem az a kedvencem 😀
2023. máj. 2. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/23 anonim ***** válasza:
100%

#8

Alapjáraton nekem sincs velük problémám, csak ultra nagy szégyen, hogy 2015-ben ezt “sikerült” kihozni (pályázat nyertesének kihozni) 70 milliárd forintból. Ha a múlt század végéről (kb. 1985-1999) maradtak volna ránk ezek a szerelvények, akkor azt mondanám, hogy rendben vannak, de így…lásd #1-es hozzászólásomat.

#1 és 6 voltam.

2023. máj. 2. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/23 anonim ***** válasza:
90%
#9: Attól még lehet a kedvencem, az árat meg nem nekünk kell búsulni, ha nem metrót vesznek belőle, akkor építenek egy stadiont Alcsútra is, már úgy is mindegy, legalább van egy kis változatosság, nem minden vonalon Alstom van. A régi kék orosz metróknak valahogy volt hangulata, hiányzik. Most hogy a felújított verziója megy, kicsit kárpótol. Úgy se mi kisemberek döntünk. Amikor ezen gondolkodtak, drukkoltam, hogy a szerelvényeket újítsák fel, ne mindenhol ugyanaz legyen.
2023. máj. 3. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!