Ha az M3-as metró panda szerelvényei valójában nem felújítottak, akkor miért nem került bele klíma a gyártásnál?
Pont azért nem került bele klíma, hogy összeegyeztethető legyen a "felújított" szerelvény című történettel.
Nem ismerhették be az oroszok, hogy ezek új/elfekvő szerelvények. Mégpedig azért, mert a felújítási tendert csak így nyerhették meg. Ha új járművekre lett volna kiírva a tender, akkor a Metrowagonmash jelentős hátrányból indult volna. A felújításra való kiírással azonban kiestek bizonyos versenytársak, akik csak új szerelvények gyártásával lettek volna érdekeltek a tenderen való részvételben.
Az a baj, hogy egy ilyen beruházásnál illene előre gondolkozni, ha már újabb 30-40 évig lesznek használva, eddig fog szopni vele a pórnép. Bezzeg az állomások csilli-villik lettek, mert ott volt EU-s közpénz.
Nem véletlenül vagyunk az EU legkorruptabb országa, a metró is mintapéldája a korrupt, oroszbarát rendszernek.
#8
Nem baj, hogy soha nem utazol az M3-as metróval nyári kánikulában, csak legalább ne okoskodnál…
Konkrétan a HÉV után a hármas metró az egyik legkellemetlenebb ilyen időszakban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!