Miért nem az autózás korlátozásával támogatják a
tömegközlekedést?
Figyelt kérdés
Most az energia hiány miatt különösen aktuális lenne. A tankolást le kellene venni heti 10 literre, akkor mindenki tömegközlekedéssel menne. Mivel sokan mennének így gazdaságos lenne több járatot is indítani. Így gyakrabban járna és kényelmes is lenne, mert a buszon pl aludni is lehet vagy előtte inni. Autóval pedig nem járkálnának az emberek egyesével, hogy csinálják a dugót meg pazarolják az energiát.
A közlekedéstervező mérnökök köszönik az ötletet, soha nem jutott volna eszükbe ilyen zseniális dolog...
:-D :-D
2022. jún. 29. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
2/36 anonim válasza:
Szeirntem jelentkezzél KariGeri gártájába. Szeretik ők ezt a fajta gondolkozást.
Én azon az állásponton vagyok, hogy alternatívák kecsektetőbbé tétele által kell változást elérni, nem a meglévőek ellehetetlenítése által. Szóval: több P+R parkoló, több parkolóház, több mélygarázs, stb stb
2022. jún. 29. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/36 anonim válasza:
Zseniálisan kisszerű. Ennél sokkal jobb ötletem van.
Az üvegházhatás egyik oka a tehenek termelte metángáz. Azt kellene befogni, ás motort fejleszteni rá. Vagy szamarakat kellene szaporítani, és szamaragolhatnánk is. Sőt, a szamárkaki égetésével is lehetne termelni energiát.
2022. jún. 29. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/36 anonim válasza:
Szuper lenne: a tömegközlekedés tömve lenne, kibírhatatlanságig túlterhelődne, akár még össze is omlana.
Ezzel együtt sokan nem tudnák elvégezni a munkájukat, mert akármilyen hihetetlen, sok embernek létszükség az autó akár a távolság, akár a cipelendő szerszámok/cuccok miatt.
Összegezve ez egy nagyon buta és korlátolt gondolkodásra valló ötlet. Annyit látsz a világból, hogy a kiscsajok a két utcányira lévő szoliba és műkörmöshöz, a pasik meg az edzőterembe járkálnak autóval, mert az menő.
2022. jún. 29. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
5/36 anonim válasza:
Atyaég, rég olvastam ekkora marhaságot. Odáig rendben, hogy negatív és pozitív ösztönzők egyvelegével lehet kellően sok embert átültetni az autóból más módokra, de ha csak egyetlen brutál negatív ösztönzőt alkalmazol, azzal kizárólag ártasz ennek az egész ügynek. Az emberek ugyanis szeretnek minél több kontrollt a döntéseik fölött, ezt hívjuk szabadságnak.
2022. jún. 29. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
6/36 anonim válasza:
A tömegközlekedés támogatása nem azonos annak kikényszerítésével. Kényszeríteni pedig nem lehet senkit, hogy ne használjon autót.
Ahhoz, hogy az emberek tömegközlekedjenek, olyan alternatíva kell, amely felveszi a versenyt az autózással.
2022. jún. 29. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
7/36 anonim válasza:
Be is halna a tömegközlekedés, ha tömegesen átülnének az autóból az emberek Bp-en.... A 4-6-os villamos már így is sűríthetetlen, egymásra várnak a megállókban...
2022. jún. 29. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
8/36 anonim válasza:
Te utolsó ostoba barom Te...
2022. jún. 29. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/36 anonim válasza:
"lehet vagy előtte inni." jófajta munkahely a tiéd , én autó vezetés előtt is iszom , pálesz a barátom
2022. jún. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
10/36 anonim válasza:
Írtad több járatot kéne indítani, jó oké, és azokat ki fogja mégis vezetni? Sofőrhiány van így is nem is kicsit.Én vidéki kisvárosban élek, nem messze van nagyobb város, és a környéken egyre több buszjárat marad ki mert nincs aki vezesse. Hiába képeznek sofőröket, idő mire eljutnak odáig hogy vezethessenek, meg némi rutin is kell mire engedni fogják hogy egyedül vezessék a buszokat. Vasútról meg nem is beszélve ott is van hiány bőven. Meg sok helyen járművek sicnsenek pluszba amik alkalmasak lennének az utasok szállítására. Egyik sofőr ismerősöm elég messze lakik tőlem, meséli hogy olyan helyen dolgozik hogy ott sincsenek túl sokan sofőrök és náluk sokszor azzal is gond van hogy nincs elég jármű mert már a tartalékok tartaléka is be van fogva, meg van egy nosztalgia járatnak szánt Ikarus félre téve amit szintén elővettek mert szükség van rá, viszont félnek mikor esik darabokra az utasok alatt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!