Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Komolyan nincs ma Budapesten...

Komolyan nincs ma Budapesten nagyobb tömegközlekedési probléma, mint hogy nincs villamos a Műegyetem rakparton meg nincs sikló a Gellért-hegyen?

Figyelt kérdés
2022. jan. 23. 11:29
1 2 3
 1/28 anonim ***** válasza:
22%

Kár hogy teged nem kerdeztek meg...😂😂😂


Szerinted nem ezen dolgozott kb 10 éve soksok szakertő?

2022. jan. 23. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/28 anonim ***** válasza:
76%
Látod. Ami jót megpróbálnak, azt is elcseszik, például az időalapú jegyeket. Most komolyan a 30 perces jegy 530 Ft lesz? Ennyi idő alatt max egyszer tudsz átszállni, arra meg ott van a mostani átszállójegy. Ennyibe minimum egy 60 percesnek kéne kerülnie, azzal már ki tudod használni az előnyeit, a korlátlan átszállást. De nem, ők jól kiszámolták, hogy hogyan lehet adni is meg nem is. Gratulálok BKK, Boldog Karácsonyt Budapest!
2022. jan. 23. 11:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/28 anonim ***** válasza:
94%

A Gellért-hegyi sikló nem tömegközlekedési, hanem turisztikai jelentőségű.

A Műegyetem rakparti villamos pedig azért szükséges, mert egyrészt adja magát, hogy végigmenjen a villamos a rakparton, másrészt pedig elég gyengén ellátott terület jelenleg. Hálózatilag is előnyös, mert a végállomása egy utcányira lesz az 1-es villamostól, illetve egyszerűen meghosszabbítható lesz a Budafoki úton is, ha a korábbi ipari létesítmények helyén lakóépületek lesznek.

2022. jan. 23. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/28 anonim ***** válasza:
93%

A Műegyetem rakparti vonal tök jó projekt lenne,ha a városban nem lennének több évtizedes elmaradások a hálózat alakításában. Ott a végén egy sűrű beépítésű terület , egy rekreációs övezet , körirányú villamosvonal, egyetemi kampusz, lesz elővárosi vasúti megálló is … csak közben ennél sokkal fajsúlyosabb kapcsolatok is hiányoznak.


A sikló pedig egy jó zsíros projekt, garantált a megtérülés, szóval ott az a bűn , ha a város engedi magànprojektként futni és nem a közvagyont fogja gyarapítani .

2022. jan. 23. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/28 A kérdező kommentje:
Szerintem elvileg sincs semmi szükség a rakparti villamosra. Tanítási szünetben totál üresen járkálna az egész. A Budapart se egy akkora terület, hogy jelentős forgalmat adna egy villamosnak.
2022. jan. 23. 13:10
 6/28 anonim ***** válasza:
100%

5. Vedd le a szemellenzőt!


Nem az egyetrmistáknak készül!


Jártál már az infoparkban? Tudod, hany ezren dolgoznak ott?

Nem is beszelve a delebbre levő fejlesztesekről...

2022. jan. 23. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/28 A kérdező kommentje:

#6

És szerinted a dolgozók számához viszonyítva rosszul áll tömegközlekedésileg az a terület? Szerinted az átlag, budapesti, hasonló lélekszámú területek többet kaptak?

2022. jan. 23. 14:11
 8/28 A kérdező kommentje:
Egyébiránt meg nem értem miért nem jár a villamos tervezett útvonalán busz, ha ilyen hűde nagy szükség volna rá.
2022. jan. 23. 14:23
 9/28 anonim ***** válasza:
83%

Nyilván mindenki hülye, csak az egyetlen szakertőt elfelejtettek megkerdezni.


😂😂😂😂

2022. jan. 23. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/28 A kérdező kommentje:
Milyen egyetlen szakértőt? A Gellért hegyi siklóról most is rendszeresen jelennek meg cikkek, hogy esetleg mégsem kellene megépíteni. És nem tőlem származnak azok a cikkek.
2022. jan. 23. 14:51
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!