Komolyan nincs ma Budapesten nagyobb tömegközlekedési probléma, mint hogy nincs villamos a Műegyetem rakparton meg nincs sikló a Gellért-hegyen?
Kár hogy teged nem kerdeztek meg...😂😂😂
Szerinted nem ezen dolgozott kb 10 éve soksok szakertő?
A Gellért-hegyi sikló nem tömegközlekedési, hanem turisztikai jelentőségű.
A Műegyetem rakparti villamos pedig azért szükséges, mert egyrészt adja magát, hogy végigmenjen a villamos a rakparton, másrészt pedig elég gyengén ellátott terület jelenleg. Hálózatilag is előnyös, mert a végállomása egy utcányira lesz az 1-es villamostól, illetve egyszerűen meghosszabbítható lesz a Budafoki úton is, ha a korábbi ipari létesítmények helyén lakóépületek lesznek.
A Műegyetem rakparti vonal tök jó projekt lenne,ha a városban nem lennének több évtizedes elmaradások a hálózat alakításában. Ott a végén egy sűrű beépítésű terület , egy rekreációs övezet , körirányú villamosvonal, egyetemi kampusz, lesz elővárosi vasúti megálló is … csak közben ennél sokkal fajsúlyosabb kapcsolatok is hiányoznak.
A sikló pedig egy jó zsíros projekt, garantált a megtérülés, szóval ott az a bűn , ha a város engedi magànprojektként futni és nem a közvagyont fogja gyarapítani .
5. Vedd le a szemellenzőt!
Nem az egyetrmistáknak készül!
Jártál már az infoparkban? Tudod, hany ezren dolgoznak ott?
Nem is beszelve a delebbre levő fejlesztesekről...
#6
És szerinted a dolgozók számához viszonyítva rosszul áll tömegközlekedésileg az a terület? Szerinted az átlag, budapesti, hasonló lélekszámú területek többet kaptak?
Nyilván mindenki hülye, csak az egyetlen szakertőt elfelejtettek megkerdezni.
😂😂😂😂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!