Ebben az esetben tényleg én lennék a hibás? Buszos tömegközlekedésről szól a kérdés.?
Szóval nálunk sajna nagyon elkapatták magukat a buszosok és senki nem tesz ellenük semmit. Általában 10-20 percekkel előbb jönnek, vagy később mikor hogy van kedvük vagy a falumba be sem jönnek. Én mindig 10 perccel előbb megyek ki minden buszra, van amire sajna 20 percel előbb ki kell mennem mert egyszerűen kiszámíthatlan hogy mikor érkezik hiába van menetrend.
Ma is kimentem 8-10 percel előbb a buszomra de az nem jött 20 perc várakozás után sem, és el sem ment amikor kimentem 10 percel előbb mert az utcambol látom és hallom amint kimegyek a kapun és nem láttam elmenni.
A szüleim szerint ma is elment 20 percel korábban, pedig ez a busz mindig pontosan jött, ritka volt ha nem és engem hibáztatnak amiért én nem mentem ki időben rá. Most tényleg az én hibám lenne ez az egész? Szerintetek mikor menjek ki a buszra? Egy órával előbb vagy mi? Kinek kell ezeket bejelenteni? Nagyon elegem van már ebből a helyzetből
Írtam egy emailt a ddkk-nak egyenlőre de nem tudom hova forduljak tovább. Sajna ők sem tesznek semmit csak össze röhögnek a buszosokkal ha valaki panaszt tesz
...
Nem tudom, mennyire igaz, amit írsz, ilyennel nem találkoztam soha, hogy egy busz ELÖBB van ott, mint kellene, csak késéssel.
De ha ilyen problémád van rendszeresen, akkor az üzemeltetönek írj ajánlott levelet (NE emailt, sima levelet és NE telefonon szólj nekik), akkor van rá esély, ogy kivizsgálják az esetet.
Hasznos lehet, ha konkrét járatszám, és idöpontok: dáum, óra, perc szerepel benne. Menj ki egy ideig rendszeresen fél órával elöbb és jegyezz fel minden ilyen esetet, akkor vannak konkrét adataid.
DDKK már nincs, írj inkább a Volánbusznak itt: [link]
Az itt bejelentett dolgokra mindig válaszolnak, én is szoktam használni.
Micsoda? Hogy a Volánbusz ne menne el korábban? Üdv a valóságban, 4-es!
Lassan húsz év vidéki tömegközlekedéssel kapcsolatos tapasztalataim nyomán bizony érdemes legalább 10 perccel hamarabb a megállóban lenni, de ez sem garancia a sikerre. Túrázóként igen sokfelé veszem igénybe e cég szolgáltatásait, sajnos majdnem minden évben beleszaladok egy-egy -10 és -15 perc körüli esetbe, a -5 perc meg tök sztenderd, gyakorlatilag bárhol és bármikor előfordulhat.
Mindenesetre az összes ilyen esetet jelenteni kell a szolgáltató felé, mert erre nincs mentség. Egyszerű beleszarás a munkába, a fizető utasok pofán köpése, ha 1-2 percnél hamarabb elmegy a busz. Álljon szépen ki és várja meg az indulási időt. Ha meg szar a menetrend, írják újra.
Nyomja mindenki a panaszt, aki ilyet tapasztal. Már egy-két perccel korábbi indulás is sok (ergo nem megengedhető), ennél több meg egyszerűen nevetséges. Oké, hogy kevés a sofőr, meg ilyenek, de egy bizonyos mennyiségű panasz után már kevés lesz annyit mondaniuk, hogy bocs, legközelebb menj ki előbb.
Egyszer írtam nekik panaszt, mert 7 embernek állnia kellett 50 percen keresztül (csúcsidőben, elég forgalmas vonal, előtte-utána 30 percen keresztül nem megy busz). Nyilván csak annyit mondtak, hogy érjek oda hamarabb a pályaudvarra (bár ettől még annak a 7-10 embernek ugyanúgy állnia kell, nem azzal van bajom, ha éppen én vagyok az, hanem ezzel a jelenséggel). Viszont ha a buszon utazó összes ember minden nap írna egy ilyen panaszt, előbb-utóbb kénytelenek lennének kezdeni valamit a helyzettel, mert a népnek bizony nagy hangja tud lenni. Aztán nézhetnek, mikor jövő hónapban 5 millióval kevesebb a bevétel, mert 115 emberrel kevesebb veszi meg a bérletet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!