A MÁV (és a magyar állam) nem is tervezi belátható időn belül egy gyors, legalább 150 km/órás sebességre alkalmas vasútvonal megépítését a Pécs – Bóly – Mohács – Bácsalmás – Mórahalom – Szeged nyomvonalon?
Nem.
160 csak fővonalakon van tervben, ott sem mindenhol. Mellékvonalakon 80, szerencsés helyeken 100.
"Mindkét városban egyetem van, szóval egyáltalán nem biztos, hogy nem érné meg..."
Mindkét városban vannak kollégiumok is, de a két város között nincs semmi..
Vasúti kapcsolat most is van csak kicsit kacifántos :)
"És a Kelet-Nyugat irányú áruforgalom is indokolhatná, nem?"
MIlyen kele-nyugat irányú áruforgalomra gondoltál?
És ebbe az irányba hol lépnének be a román oldalról? Nem tudok róla hogy Lökösháza és Szeged között lenne egyetlen egy vasúti kapcsolatunk is Romániával.
Arról sem tudok, hogy Pécs és Gyékényes között lenne bármilyen vasúti kapcsolatunk Horvátországgal.
A meglévő kapcsolatok jó kihasználtsággal mennek és fejlesztgetik is őket. Te építenél vasutat a szomszédainknál, hogy igazold a saját semmiben futó vonalunk létfontosságát?
9: Szeged - Hódmezővásárhely - Orosháza - Békéscsaba - Gyula - Sarkad - Kötegyán ( - Nagyszalonta) vasútvonal már nem létezik?
Illetve a Szeged - Hódmezővásárhely - Orosháza - Békéscsaba - Lökösháza ( - Kürtös) vonal sem?
Gyékényes felől sem megy már vasútvonal Horvátországba?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!