Minek van a metróban leszállásjelző, ha minden ajtót kinyitnak mindig?
És ebben mi a vicces?
Egyébként ez egy választható opció. Egy időben aktiválva volt. Az utasok nem szerették.
Azt a metrószerelvényt sok országba árulják, nem biztos, hogy mindenhol az összeset nyitó módszer a menő.
Képzeld el felszíni szakaszon mondjuk egy tipikus leningrádi télen.
Elsőt lepontozóknak: a kérdés a humor kategóriában volt.
És ettől függetlenül is: volt használatban a M2 vonalon pár hónapig. Hogy miért szűnt meg, nem tudom. Tény, hogy sokan nem szerették, nem is értették. A metrókban korábban nem volt divat.
A másik ok pedig az volt, hogy nem lehetett menet közben előre jelezni, mint egyes vonatokon és villamosokon. A már álló szerelvénynél lehetett nyomkodni.
Aktiválása egy kapcsolóval megoldható a vezetőállásban, vagy az önjáró szerelvényeken központilag.
#6: Na az ilyenek miatt találták ki az automata fékezést állomásoknál. :D
Szép is lenne, ahogy áthasítanál hetvennel és a jónépet bevinné a cúg az alagútba.
De most miért kell megállni, ha nincs le- és felszálló? A busz sem áll meg.
6-os vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!