Jó ötlet lenne egy ilyen villamosvonalnak?
A 4-6-os helyén tudnám elképzelni első körben, körvillamosnak hívnám. Egy villamos szerelvény akkora lenne, mint a teljes vonal 2-szerese és az eleje össze lenne csatlakoztatva a végével, természetesen egyterű lenne sofőr nélkül (maximum peronőeökre lenne szükség, mint az M4-es metrónál. Megállna fixen 300 méterenként. Hogy az autós forgalmat ne zavarja magasvasúton menne, végig lennének a peronok. Peronokon lehetnének mozgó járdák is a gyaloglások csökkentése érdekében, mivel fix megálló nem lenne, az hogy hol szállsz le, attól függ, melyik ajtónál állsz (lennének jelzések az ajtón, hogy az adott ajtó hol fog megállni. Ha hering parti nincs, akár a villamoson is letudhatod azt a 100 méter differenciát)
Sőt tovább is fejleszteném, fonódó körvillamosként. Mondjuk a villamos bal oldala 41-es villamos, jobb oldala 17-es, a Margit hídnál különválna, a 17-es becsatlakozna a 4-6-osba. A székek alatt rúd lenne, a megállókban a melletted lévő szerelvény rúdjába becsatlakozna, így egy gombnyomással át tudnál szállni a másik járatra úgy hogy az ülés átcsúszna a túloldalra a rúdon. Valami ajtó lenne 2 ők oldal között, ami zárva lenne a szétválasztásnál és osszecsatolásnál. Átszállás nélkül lehetne eljutni bárhová 😂 A vonalak mindegyike 50 km/h-val járhatónak kell lennie, még a hurok fordulónak is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!