Miskolcon egy 3-as villamos milyen ötlet lenne szerintetek az alábbi irányban?
Tiszai pu-ról az Egyetemig a sok diák miatt és érintené az avasi lakótelepet is a sok ott lakó ember miatt valamint az Avasi Gimnáziumot szintén az iskolások miatt. Kettő buszt viszont meg lehetne szüntetni a 31,32,mert kiváltaná a villamos.
Azt értem ,hogy nagy befektetés meg sok pénz de évek múlva visszaforogna az ára,ráadásul a villamos gazdaságosabb,környezetkímélőbb.
Vagy még arra gondoltam,ha nem is 3-as villamos,hanem a 2-es Újgyőrnél leágazik a vasgyárhoz és nem a vasgyár lenne a végállomása,hanem meghosszabbítanák az útját az avasi városrészen át az Egyetemig és az Egyetem lenne a végállomása.
Ezt csak én gondolom így.
Ehhez az elképzeléshez mit szóltok?
A busz,hogy tud felmenni?
Vagy a vonat a budapesti hűvösvölgytől a Széchenyi hegyre?
Hidd el ki tudnák találni,meg tudnák oldani ,hogy jó legyen,nem egy átlagember tervez egy villamost,hanem mérnökök.
Én inkább egy kereszt iranyú villamost tudnék elképzelni. Hosszában már van, és Miskolc eléggé + alakú(kereszt inkább)
Boschtól egyetemig, kb a 12es busz helyére
Egyáltalán nem hülyeség sőt, utóbbira lenne is igény szerintem, hiszen maga a pálya ott áll üresen és máris is belehetne kapcsolni az egyetemet és az Avasalját villamos hálózatba.
Aki miskolci az tudja hogy vasgyárnál kiágazik egy mellék vágány ami érinti az egyetemet majd délrő végig megkerüli az Avast és Soltészon át vissza megy a tiszaira.
Ezt korábban metrónak tervezték pár száz méteren ott az alagút is.
Hetes, ez konkrétan baromság. Azt az alagutat elsősorban a vasgyár egykor hatalmas teherforgalmának kiszolgálására építették, és a nagyszámú vidéki ingázó miatt valóban volt kiegészítésképp személyforgalma is. De metrót legfeljebb a proletàr képzelet vizionált oda valamelyik savanyú sörtől és Munkás cigitől bűzös Vasgyár melletti talponállóban.
Kérdező, Miskolcnak valóban van egy erős észak-déli tengelye, bár a hossza miatt kérdéses, megérnè-e önálló villamosüzemként létesíteni. Ha Hódmezővásárhelyen végre megépül a tramtrain, lehet majd az ottani tapasztalatok alapján tervezni a miskolcit is, ami az északi agglomerációt köthetné be, délen pedig az Avast. (
Az Egyetemváros megítélésem szerint nem tudna villamosnyi forgalmat generálni, őszintén szólva a mostani buszhálózat a csúcsidőszakokban is elég jól megbirkózik a feladattal és a völgyidőszakok nagyon hosszúak (pl nyáron több hónaposak) ahhoz, hogy ott villamos gazdaságosan üzemelhessen.
Miskolcon sokáig tervbe volt az É-D villamosvonal megépítése,(talán még most is) illetve egy körvillamos a Tiszaitól az Egyetemvárosig.
A városra ráférne egy kis vérfrissítés,megújulás,fiatalosodás. Egy olyan nagyváros mint Miskolc megérdemelne sokkal több színfoltot a közlekedés terén.
Szerintem ez a jelenlegi 2 villamosvonal kevéske.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!