Mi értelme mozdonyvezetőket váltani ilyen sűrűn?
A 100-ason most, hogy csak Nyíregyig/nyíregytől járnak a sebes ill. Ceglédi személyvonatok, a mozdonyfordulók is megváltoztak.
Pl. a 6295 sebesvonatot Nyíregytől Debrecenig Ddbrecen mozdonyvezető viszi, Debrecentől Zugló/R.rdndezőig is Debreceni, ott van 3 órát és a 6008-ast hozza végig.
A 6203 sebest már Nyíregyházát Debrecenig Nyíregyi vezér viszi, Debrecenben váltanak, Debrecentől Püspökladányig viszi egy Püspökladányi vezér, majd Püspökladánytól Zugló/R.rendezőig szintén Püspökladányi, azaz Püspökladányban is van váltás, az pedig 2 órát van ott és a 6108-assal jön végig Debrecenig, majd a 6009-est vilszi Ladányig és végez.
Olyan is van, hogy önköltségben elmegy a mozdonyvezető Debrecenből Nyíregyig, ott leváltja a ic566 Rózsa vezérét és Nyíregyházától a nyugatiba teljesen felmegy, onnan átvonatozik utasként a rdndezőbe és a 6098 sebest hozza vissza Debrecenbe és végez.
Leírtam pár példát.
A kérdésem az, hogy egyik vonatot végigviszi teljesen egy vezér, a másik vonatot pedig három, Debrecenben és Püspökladányban is van váltás. Ez miért van? Miért váltanak egyes vonatoknál ilyen sűrűn?
Gondolom értitek kérdésem. A vasút szakmában lévők értik, laikus ember biztos nem nagyon érti főleg a vonatszámokat. De előre is köszi a válaszokat.
2005. évi CLXXXIII. törvény a vasúti közlekedésről
itt megtalálhatóak a vezetési idők, pihenőidők stbb... részletei.
#10/12 "Nem piros, az, de VÖRÖS-nek hívják".
Azt hiszem, sikerült megtalálni a fő okot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!