Mi értelme az M30-as busznak? A deák és Arany János utcánál is vannak ilyen állomás pótló buszok?
Hát láthatóan nem győzik már busszal. A HÉV se jár, villamosok se járnak sok felé... Annyi 280-as Ikarus elő van szedve városszerte, hogy az ember csak néz. Arra nem lesz kapacitás, hogy a fősodor is bemenjen a belvárosba, ezt megértem, de azt a kis ritka belső betétjáratot esetleg elszalaszthatnák kicsit hosszabban kifelé, ne kelljen már hatszázszor átszállni, tényleg idegörlő.
Spórolni akarnak buszt meg sofört? Hát volnának ötleteim. Például azt a szánalmas Népligetbeli kerengőt kihagyhatnák a p__sába. Átmenne a busz a felüljárón azt kész. Egy sarokkal messzebb lenne az 1-es villamostól az átszállás, ki lehetne azt bírni. Bárki lesétál egy sarkot kétszer is annyi idő alatt amit a busz elkeringőzik. Máshol meg az emberek kilométereket gyalogolnak a megszüntetett Váci úti villamosok miatt, azt az kicsit sem zavarja őket. Nyernének 3-4 buszt, vezetőt, és egy csomó időt az utazó tömegnek, az emberek 90+ %-át nem érdekli az a Népligeti átszállás!
"állomás pótló busz"
Vitézy Dávidhoz intézném a kérdést, talán ő tudja a választ: ez meg mi a fa..om?
Emberek, ezt már többször kiveséztük itt.
1. Mivel jár a metró, csak a kieső állomások célforgalmát kell busszal kiszolgálni. Emiatt elegendő a kisebb jàratsűrűség a Nagyvárad tértől befelé.
2. A betétjáratozás kifelé csúnya kàoszt okozna, mert a Nagyvárad téren a külső szakasz indulásainak egyenletessége érdekében össze kellene fésülni a két járat kocsijait. Mivel 1-2 perces követésnél ez másodperc pontosságú ütemezést igényelne, felszíni közlekedésben esélytelen ezt úgy kivitelezni, hogy ne kelljen emiatt akár 3-10 perc tartalékidőt beépíteni az M3A buszok menetrendjébe - amit adott esetben utasokkal a buszon kellene kivárni.
3. Azért állomáspótló, hogy mondenkinek világos legyen: csak állomások es nem a metróvonal forgalmát pótolja.
4. Természetesen az sem mindegy, mekkora kapacitást kell nyújtani egy olyan anyagi környezetben, ahol az önkormányzat forráselvonásai és az elmaradt jegyárbevételek miatt ott lóg a levegőben a csőd lehetősége.
" betétjáratozás kifelé csúnya kàoszt okozna, mert a Nagyvárad téren a külső szakasz indulásainak egyenletessége érdekében össze kellene fésülni a két járat kocsijait." Mi az a bhetétjáratozás és összefésülés?
"esélytelen ezt úgy kivitelezni, hogy ne kelljen emiatt akár 3-10 perc tartalékidőt beépíteni " Minek kéne tartalékidő?
"Azért állomáspótló, hogy mondenkinek világos legyen: csak állomások es nem a metróvonal forgalmát pótolja."
Igen, de nem lenne semmi baj ha a busz práhuzamosan járna metróval, mert akkor nem kellene átszállni az utasoknak. Meg még a buszokkal is takarékoskodhatnának.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!