Miért kell külön metró, hév és vonat, ahelyett, hogy egyesítenék ezeket?
Figyelt kérdés
Ha egyesítenék a 3 vasutat, simán meg lehetne csinálni, hogy mondjuk a hév bejön Szentendréről és a föld alatt továbbmegy a kettes metró vonalán, majd az Örs vezér terén kijön a föld alól és elmegy Gödöllőig.
Ugynezt meg lehetne csinálni a 4es metróval is. Szolnokról bejön a vonat, lemegy a föld alá, ahol megáll a 4es metró vonalán mindenhol, majd kijön kelenföldön és megy tovább a balaton felé.
2020. febr. 21. 17:31
1/21 anonim válasza:
És akkor budapest 2m lakossaga+ az aglomeracio egy vonaton kozlekedne?
Okos...
2/21 anonim válasza:
bellusi Baross Gábor, te vagy?
3/21 anonim válasza:
Bajok vannak a toronyban ha ez felmerült benned.
4/21 anonim válasza:
Nyilván vannak realitások, értelmes összeköttetések, de nem lehet a teljes hálózatot egy elemként kezelni, mert nem azok.
5/21 A kérdező kommentje:
Fölösleges három különböző vasútvonal. Sokkal olcsóbb lenne fentartani egy egységeset, miközben bejutni is könnyebb lenne a városba
2020. febr. 21. 19:57
6/21 anonim válasza:
Nem érted meg hogy tul kicsi a kapacitasa?
Nem fér el annyi ember 1 vonalon.
7/21 A kérdező kommentje:
Egyébként sok nyugati városban a hév meg a metró nem különbözik, csak a vonat van külön
2020. febr. 21. 20:27
8/21 anonim válasza:
Egy közlekedési rendszer különböző kapacitású elemekből áll össze. Természetesen a cél ezeket minél jobban összekötni, hogy könnyű legyen az utasok számára az átjárás a különböző rendszerelemek között. De az is tény, hogy történelmileg nagyon eltérő módon fejlődtek a különböző elemek és csak óriási, változó megtérülésű befektetésekkel lehet ezeket integrálni. Épp ezért óriási kérdés most is az, hogy az M2-GHÉV összeköttetés a fontosabb vagy az eszak-déli irányú àtjárhatóságon kell dolgozni.
9/21 anonim válasza:
Az nem tudom megvan-e, hogy a metró 2 percenként jár, a vonat meg óránként.
Hogy egyesíted a kettőt?
10/21 anonim válasza:
9-es, a vonat is képes 2 percenként közlekedni, ez nyilván csak a biztosítóberendezésen és a vágányhálózaton múlik, meg persze szeparálni is kell, hiszen szintbeni átjáró ilyen járatsűrűség mellett értelmezhetetlen. A kérdés inkább az, hogy tényleg a nagyvasuti műszaki paraméterek a legmegfelelőbbek egy kétperces követésű kötöttpályás vonal üzeméhez - a válasz sokszor az, hogy nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!