Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Nem kéne már megemelni az...

Nem kéne már megemelni az autópályás sebességhatárt?

Figyelt kérdés

Szerintem ennek eljött az ideje. Olyan 160 - 170 km/h körüli tempóra gondoltam. Ez szerintem biztonsággal kezelhető.


Vitatkozzunk kicsit ezen, de két kérésem volna:


1. Ne gyertek a német vezetési kultúrával - mert jól ismerem.


2. Ne gyertek azzal, hogy a németeknél csak három sávos pályán nincs limit - mert nem igaz.



2018. jún. 18. 13:40
1 2 3 4 5
 11/45 A kérdező kommentje:

7.


Úgy, ahogy a németek kezelik.

2018. jún. 18. 15:52
 12/45 A kérdező kommentje:

Nos, az időnyereség nem érv, én személy kocsival gyakorlatilag sosem sietek. Egyszerűen élvezetből megyek gyorsan.


Nem lenne kötelező, ma sem kötelező a 130.


A vezetési kultúra ma már nem olyan vészes.

2018. jún. 18. 15:56
 13/45 anonim ***** válasza:

# 11


Segíts kérlek, nem vagyok járatok a német vezetési kultúrában, hogyan is?

2018. jún. 18. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/45 anonim ***** válasza:
100%

Csak kár, hogy borzalmas a magyar utak többsége. Random bukkanók, rossz felületi minőség...


Nem rossz a kultúra? Akkor miért van az M7-esen nyáron Pest fele mindig baleset? A sok előember nem ismeri azt a fogalmat, hogy követési távolság. Se azt, hogy jobbra tartás...110-el a belső sávban pöfékelő szakadt autók, a dobozos szarjaikkal előzgető futárok. Soroljam még? Az átlag balf_sz magyar sofőr még autópályára sem való, nemhogy még 170-el csapassa a suzuki swifttel.

2018. jún. 18. 16:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/45 A kérdező kommentje:

13.


Hát oly módon, hogy Hans sok helyütt akkor is mehet ahogy a csövön kifér, ha mellette cammog a 40 tonnás vasaló 85 - tel.

2018. jún. 18. 16:18
 16/45 anonim ***** válasza:
100%

1. A magyar vezetési kultúra borzalmas és egyre rosszabb. A 3 sávos M7-en a szélső sáv dísznek van. Jellemzően levillognak, ha 130-al előzöm az M1-esen a tömött kamionsort...


2. Ezt ott lehetne ahol jó az út állapota és kisebb a forgalom. Én ott engedélyeznék pl. 160-at: M7 Pesttől távoli szakaszai, M6 Dunaújváros után, M3 Pesttől távoli szakaszai.

2018. jún. 18. 16:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/45 A kérdező kommentje:

16.


Kb. így gondolom én is, maradna az általános 130, de helyenként tábla engedne többet.


Kísérletnek is jó lenne

2018. jún. 18. 16:31
 18/45 Alex Fly ***** válasza:
100%
Majd ha a jelenlegi sebességhatárokat tiszteletben tartják, akkor lehet szó róla. De addig minek? Aki akar, most is megy 160-170-nel...
2018. jún. 18. 16:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/45 anonim ***** válasza:

Én szoktam tolni 200-al is simán, beismerem, ennek ellenére feleslegesnek tartom a sebességhatár felemelését, mert:

-kicsi az ország, tényleg nem lehet sokat nyerni vele

-az emberek 80%-a még 130-al sem megy, ahogy észrevettem

-bár az autópályák legnagyobb része jó minőségű (az M1 kis szakaszát leszámítva), néhol a semmiből a hidaknál, felüljáróknál olyan ugratók vannak, hogy egy gyengébb futóművű autó elrepül, mint a franc (lásd Lambo baleset az M7-esen).

-bár vannak erős autók, azért az autópark legnagyobb része olyan, hogy még a 130-140 is sok nekik.

2018. jún. 18. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/45 A kérdező kommentje:

19.


Akinek sok, ne menjen annyival.130 - cal sem kötelező menni.

2018. jún. 18. 17:01
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!