Tényleg sokkal biztonságosabb vele a vezetés?
kb 1,5 havonta bejelez a műszerfalomon,ilyenkor fújok a bal elsőbe 2 tizedet és megyek tovább.
enélkül is lehet élni,az autó vezetése nem lesz bizonytalanabb mert nincs ilyen rendszer beépítve.60 rugó+a kalibrálás elég sok pénz.
1-re kérdés:
Szóval semmit nem befolyásol, ha majd egész télen jelez hibát a műszerfal?
Köszönöm szépen a válaszokat, akkor télire maradnak a kütyük nélküli kerekek.
Nem vitatom, hogy szükséges minden 2014-től gyártott autókba ez a keréknyomás-ellenőrző rendszer, csak állítólag ennek a direktben mérő ketyerének az a hátránya, hogy nagyjából 4 év az életkora, pont az első műszakira lehet őket újakra cseréltetni. Ugyanis, ha a műszakin nem jelez az előírt nyomásérték csökkenésre, az autó máris megbukik a műszakin.
Újabb teljesen felesleges dolog, de jó ok lesz majd ezért röhögve buktatni a vizsgán .Megnézném azt a statisztikát ahol a baleseti ok a 2-3 tizeddel alacsonyabb guminyomás..
Mert durrdefekt az oké ,az okoz csúnya és kivédhetetlen baleseteket, mégse kötelező a defekttűrő gumiabroncs. Szóval itt látszik hogy nem az emberek biztonsága hanem a lehúzás a cél.
Sok minden szól a kütyük használata mellett, ellene viszont csak kettő, ez a rövid élettartam és a magas ára.
A direkt rendszereknél a felnibe épített érzékelőben az elem is kimerülhet, ezt se lehet cserélni, helyette csak új jeladót lehet betetetni, amit csak spéci szerszámokkal lehet beszerelni, és az érzékelőt beprogramozni, ráadásul a gyári kódot is klónozni kell. Van olyan gyártású is, amit egyes autótípusoknál nem is lehet életre kelteni.
Vagyis, aki garanciális jó munkát akar kapni, az majd viheti a kocsit a márkaszervizbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!