Sokan miért előítéletesek a drága német autók tulajdonosaival szemben?
Tapasztalat..Idehaza a bunkó újgazdag bűnöző, a politikus meg a rajoskodó apucipénzén élő fiatal vesz ilyet.Meg vannak céges kihaénnem aktakukacok akiknek mivel nem saját a kocsi semmi nem szent."Majd a cég fizet" alapon száguldanak, dudálnak mennek mindenen át..
Ez a többség. A kisebbség meg szív e miatt, de az előítéletet mindig megelőzi a tapasztalatok sora.
Attól függ, merre élsz, naponta autózom több száz kilométert, de mifelénk idejét se tudom, mikor láttam utoljára Ladát az országúton. Nálunk a bunkók többsége Audival jár.:-)
Egyébként nem irigység van mögötte, hanem tapasztalat, a BMW, Audi egy bizonyos, nem feltétlenül iskolázott rétegnek státuszszimbólum, ha úgy tetszik, négykerekű phallosz, ezért szignifikánsan nagyobb arányban vannak az agresszív, tapló, "nekem mindent szabad" típusú sofőrök ezekben. Azért elviselhetők, mert pontosan kiszámítható, mit fognak csinálni egy adott szituációban. Sokkal veszélyesebbek, ezért idegesítőbbek a szokványos családi autókban ülő vasárnapi sofőrök. A másik életveszélyes csapat az 50+ életkorú férfi vezetők és apu autóját kipróbáló suhancok.
Mert a bunkók, maffiózók csak ilyen autókat vesznek, és lejáratják ezek tulajdonosait.
Mondom ezt fekete Audi tulajként.
Az egyik válaszban elgondolkoztató részt olvastam: "a BMW, Audi egy bizonyos, nem feltétlenül iskolázott rétegnek státuszszimbólum"
Arra gondoltam, hogy megfigyeléseim alapján pont azok tekintenek rá ezekre státusszimbólumként (még ha negatívként is), akiket zavarnak az ilyen autók és a tulajdonosaik. Szóval pont fordítva van az egész dolog. Tehát, pont az a bizonyos iskolázatlan réteg panaszkodik ezzel kapcsolatban az Audi és a BMW tulajdonosokra. Ez a nagy mintavételezésű saját statisztikám, ha úgy tetszik. Mert egyébként az értelmiségi réteg egyszerűen autótól függetlenül elítéli azokat, akik rosszat tesznek, vagy csak nem éppen jól viselkednek. Az iskolázatlanok, azok közül is az együgyűbbek meg már az Audi, BMW, Merci hallatára, olvasatára is azonnal rávágják, hogy a tulajdonosuk bunkó analfabéta kopasz és a többi sztereotipiát és képesek fél A4-es oldalnyi epét kiírni magukból.
Azért van mégis egy jellemző típus ezeknek az autóknak a vásárlói körében, úgy hívom őket, hogy az álmodozók. Szeretne egy erős autót, de neki jó lenne ha keveset fogyasztana és a fenntartása olcsó lenne (s még legyen maga az autó is 500-ért):
http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__703..
Ezzel én úgy vagyok: Megdolgoztam érte, megvettem, nem mert kell a farokhosszabító, hanem mert tényleg többet nyújt kényelemben mint egy hétköznapibb autó.
Lehet vele normálisan közlekedni, Kresz ugyanúgy betartható bármilyen drágább autóval.
Innentől én úgy vagyok vele, hogy ha valakinek nem tetszik vagy csak a szokásos előítéletek = Nagyrészt irigység.
"Az iskolázatlanok, azok közül is az együgyűbbek meg már az Audi, BMW, Merci hallatára, olvasatára is azonnal rávágják, hogy a tulajdonosuk bunkó analfabéta kopasz és a többi sztereotipiát és képesek fél A4-es oldalnyi epét kiírni magukból. "
Pont feleannyit írtam, mint te, hatos, amúgy doktori címem van és jó autóval járok, nincs okom irigykedni senkire:D
Egyébként ez a sokak tapasztalatán alapuló "előítélet" nyilván kellemetlen azoknak, akik nem szolgáltak rá, de azt ugye senki nem akarja bizonygatni, hogy az ezt kiváltó réteg jellemzően Suzukival játssza az országút császárát:DD
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!