Német vagy japán autó?
Melyik a jobb? Melyiket szereted jobban?
A német autók nagyon jók, és az alkatrész sem drága a legtöbbhöz(max a prémium kategóriásokhoz)
A japán autók jók, de az alkatrészek drágák.
Japánhoz nemkell alkatrész,mert gyakorlatilag nem romlik el.
Csak ha töröd...
Régebben egyértelműen japánt mondtam volna. Sok japán terepjárónk volt, főleg Mitsubishi Pajero, vagy L200. Minden terepen elmentek, semmi gond nem is volt velük. Mindaddig amíg egy átalakítás során ki nem derült h el van rohadva a kasztni belülről. Akkor mondta a szerelő, aki japán autókkal foglalkozott kizárólag, h a japók nem mindig viaszozzák a kasztni alsó részét, így a víz nyugodtan végezheti a dolgát..végezte is rendesen.
Mivel nem vagyok egy műszaki zseni, nem tom ennek mennyi valóság alapja van, viszont a látvány önmagáért beszélt. Hozzáteszem 1-2 éves 7 személyes Pajero volt, nem vmi tizenéves.
De motorilag, elektronikailag tényleg kiválóak. Bár abban a németek is jók. Van egy 97-es Audi A4 a családban, még mindig nagyon jól megy, semmi nagy baja nincs.
Szal én nem tudnék igazán dönteni:) De ha muszáj lenne én németet mondanék.
Mindig annak a kocsinak a legrosszabb a statisztikája, amelyikből a legtöbbet veszik, mert a sokból sok is romlik.
Azt nem tüntetik fel, hogy mennyit vettek és abból mennyi ment tönkre x időn belül.
Minden kocsinak megvan a maga keresztje.
A német és japán között már nehezebb választani, mai üzemanyagárakhoz azt mondanám, hogy japán, de ez is benzinesből, mert a BMW dízelmotorjai nagyon jók.
Ez alapján már nehéz dönteni, mert mindkettőben vannak hulladék indiai meg kínai alkatrészek.
Én nem igazán tudnék választani... A családban volt ilyen is, olyan is. Számomra a motor a legfontosabb, a többin lehet segíteni ha odafigyelünk! Tehát a motor szempontjából lehet: VW, Audi, Skoda, Seat, BMW (Opel és Merci NEM), illetve japánból Nissan, Suzuki, Honda, Mitsubishi (talán még Toyota).
Régen egy béna Swiftem volt és olajcserén kívül nem kellett hozzányúlni. Most egy Primerám van, annyi volt a legnagyobb baja, hogy a hidegben megmerevedett a kábel és megtört, így a kp-i zár nem ment a csomiban (nem volt nagy meló).
A későbbi jövedelmem figyelembevételével később ezekből fogok válogatni: Nissan Primera 2.0 GT, Nissan 200SX, Audi A6
a primera is egy dupla vezérműtengelyes, iszonyat jó motort tudhat magáénak:)
Minden márkának van olyan kocsija, amire azt mondom, megvenném és vannak melléfogások is.
Az apámnak '97-es Opel Astrája van és komoly műszaki gond még nem adódott vele.
Nekem Audim van, de még friss (nincs két éves) érdemben nem tudok a megbízhatóságról nyilatkozni, viszont kényelemben, kezelhetőségben, fogyasztásban és minden egyébben elégedett vagyok vele.
A japánok állítólag szeretnek elrohadni, ahogy az egyik előző is írta, de ez lehet, hogy csak legenda, nem jelentem ki (már én is hallottam erről).
Ami egy kicsit szubjektív, nekem a japán autók amolyan "matchboxok". Nem érzem azt őket látva, amit egy német, amerikai, esetleg francia, vagy régi orosz autó láttán. Nem még a terepjáróiknál meg a sportkocsijaiknál sem. Nem tudom megfogalmazni, de nekem az az érzésem van róluk, hogy "komolytalanok", amolyan "pehelysúlyú" járgányok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!