Mivan? Amerika? Ember, mond neked valamit az a név, hogy Nikolaus August Otto? (gondolom nem mert akkor nem írnál ilyen nagy baromságokat...)
2012. jún. 2. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?
22/34 anonim válasza:
És az, hogy Henry Ford?
2012. jún. 2. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
23/34 anonim válasza:
Henry Ford nem az autógyártást találta fel, hanem a FUTÓSZALAGON GYÁRTÁST! Az pedig egy gyártástechnológia! Már 50 éve autók futottak az utakon mikor a T-modellt kiadták.
2012. jún. 2. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
24/34 anonim válasza:
Szóval 1-1, mert nagy mennyiségben ő kezdte el nyomatni, mint autógyártás, persze mint autót nem ő alkotta meg. Kinek a pap, kinek a papné.
2012. jún. 2. 21:18
Hasznos számodra ez a válasz?
25/34 anonim válasza:
bocsi elnézést az autó történészektől azt írtam autógyártás bölcsője Németország és nem érdekelnek az előző okoskodások,tisztában vagyok vele mely személyek alkottak nagyot Amerikában, de azt ne felejtsük el, hogy a mai napig nem lehet egy lapon említeni egy autót sem a NÉMET AUTÓKKAL, összehasonlítani lehet, de mást jobbnak nevezni nem illik, és az előzőeknek akik, úgy lehurrogtak még egyszer: tudjátok AZ AUTÓkról, még egyszer a nagybetűs AUTÓK bölcsőjéről írtam értik?
és a válasz a kérdésre NÉMET AUTÓ
2012. jún. 3. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
26/34 anonim válasza:
és csak azért, hogy az előttem szólók is egy kicsit elmélyüljenek a témában: az első gépi meghajtású járművet nem Amerikában, hanem Franciaországban találták föl. Ez van. Otto és Benz pedig szintén NÉMETEK voltak. EZ VAN. Szóval egyik kicsit elmélyülni kellene a témában nem álltudással butaságokat irkálni.
2012. jún. 3. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
27/34 anonim válasza:
utolsó:
Te most egy olyan gőzgépre utalsz (feltételezem wikipédiáról, mivel fejből az úr nevét is kétlem, hogy vissza tudnád mondani), amit soha nem használtak és soha nem is volt működőképes, csak egy ötletként megszületett...
Maradjunk annyiban, hogy a mai autók ősének a belső égésű motorral felszerelt "lovaskocsikat" tekintjük, nem a gőzgépet.
2012. jún. 3. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
28/34 anonim válasza:
Német autó a jobb ez nem is kérdés nézzetek már meg egy pár megbizhatósági tesztet a Német autók szerepelnek a legjobban csak az mondja hogy japán aki még nem ült német autóban és irigy a német autósokra erről ennyit szerelöként mondom és Audi A4-em van
Te autószerelö vagy, szereted a német verdákat, de ne légy elvakult.
Én a japókat szeretem. Barátnöm átvette az 1.6os Primerat, vettem egy 2.0-st és egy jobbkormányos GT-t hogy átpakoljak mindent.
Tökéletesen müködik mindegyik, nincs egyikre sem panasz.
2014. febr. 28. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
30/34 anonim válasza:
Én amióta az eszemet tudom a német autók megszállottja voltam és soha nem terveztem tudatosan, hogy egyszer ha így tetszik hűtlen leszek a választásomhoz. Amikor motorhiba miatt el kellett adni az autómat én nem tudtam türtőztetni a könnyeimet. Aztán mégis pont emiatt a rossz tapasztalat miatt legyen akár egyedi, japán autó mellett döntöttem. Nagyon sokba került. Bevallom őszintén más, nem bírok belőle kiszállni és reszketek, bizsergek, olyan vezetni, a hatása alá kerülök és nem tudok tőle szabadulni egy más szemlélet alapján építették. Ha teszem azt egy hasonló német autó mögém jön, azonnal mint egy utcai szemetet úgy kerül ki. Kérek mindenkit, ne általánosítunk én sem teszem. Néha nem hagyom magam és bűntudat áraszt el, egyszerűen paradox. De meg kell védenem a japán autókat.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!