Német vagy japán autó?
Melyik a jobb? Melyiket szereted jobban?
A német autók nagyon jók, és az alkatrész sem drága a legtöbbhöz(max a prémium kategóriásokhoz)
A japán autók jók, de az alkatrészek drágák.
Eleve a formaterveik is légiesebbek, más az egész karosszéria felépítése. A gyorsulás is már, fordulatból van erejük, a német autók nyomatékosabbak, mind2-nek megvan az előnye.
Kis köbcentiből hoznak is brutál teljesítményt, ez lehetővé teszi őket arra, hogy üzemanyag-takarékosan tudsz vele közlekedni, de ha megpörgeted, megy, mint Atom Anti.
Német autók ehhez manapság turbót használnak.
09:22
Tökéletesen igazad van. Rohadnak (a Suzukim is szét volt rohadva) és könnyűek, gyenge anyagból vannak. Az Audid biztosra venném, hogy kényelmesebb mint bármelyik Audi (a minőség és a kényelem az egyik, ami miatt imádom azokat az autókat), de!! A japán autókban pont azt szeretem, amilyenek (a rohadáson kívül). Ültem Merciben, A6os Audiban (azóta imádom), de a legnagyobb, legkényelmesebb amit vezettem, egy 5.9-es Dodge Ram. Persze nagyon jó volt, nagyon nagy élmény, méretes, kényelmes stb., viszont én jobban szeretem azt, amit a japán autók adnak. Kis fiatal suttyóként (még) nem a kényelem számít, hanem az, hogy az autóval eggyé váljunk. A japán, fapados autóval megérezni az összes kátyút, útegyenetlenséget stb. Pont ezt szeretem bennük. Olyan mintha én lenék az autó. A Merci, a Ram, az Audi számomra csak egy tárgy. Egy hajó. A gödrökön úgy átsuhan, hogy észre sem veszi az ember. Nekem egyenlőre nem ez számít (persze lehet, hogy később pedig ez fog:) ). Most mindenképp egy fapados, pörgős japán sportkocsit szeretnék (vagy az 1.6-so Primera helyett egy 2.0 GT-t.), de az ász akkor is egy 200SX lenne:))))
Ez az én magán véleményem, a Suzukiban is ez tetszett, de ettől függetlenül fejethajtok a német technika, minőség előtt és azok előtt akik azt részesítik előnyben:)
Ezt a nemzetesdit az autóiparban totál értelmetlennek tartom, nem jó másra, csak az egyszerű emberek megvezetésére.
Vannak pocsék japán autók? Tömegével: Subaru XT, Mazda MX-6, Nissan Vanette, Nissan Sunny, Honda Logo, stb.
Ugyanúgy a németeknek is megvannak a felejthető autóik: Porsche 913, Audi A2, VW New Beetle, Mercedes-Benz ML, Opel Frontera és így tovább.
Az alkatrészekről meg csak annyit, hogy a beszállítók nagyon sok gyárnál és modellnél ugyanazok, nem látom semmi értelmét ezeknek az olasz vs. japán, francia vs. német, svéd vs. japán, koreai vs. német, német vs. japán csatáknak. Az autópiac egyszerűen nem így működik. Ennnyi erővel fel lehetne tenni azt a kérdést is, hogy a piros vagy a fekete autók a jobbak?
Az autógyártás bölcsője Amerika, nem Németország:)
Nem lehet ezt így kategorizálni, mert pl a japán autók is olyanok, hogy mást gyártanak az európai piacra, az amerikai piacra és maguknak. Egy japán Civicet összehasonlítasz azzal, amit itt veszel, hát közük nincs egymáshoz.
De ugyanez igaz szinte mindre. Ehhez még hozzájön, hogy csomó alkatrészt ugyanott gyártanak, csak más a címke és eljutunk oda, hogy inkább gyerünk busszal:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!