Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Kerékpárosoknál mi a leggyakor...

Kerékpárosoknál mi a leggyakoribb baleseti ok? Mennyi balesetet okoznak a kivilágítatlan kerékpárosok?

Figyelt kérdés
Főként Közép-Magyarország adatai érdekelnének.

2014. jún. 6. 16:05
1 2 3 4 5
 21/48 anonim ***** válasza:
7%
Köszi, nem 1 van 2 autóm van, az egyik napi haszálatra diesel, a másik egy tökös bömös metál fekete kaszis. :D
2014. jún. 9. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/48 anonim ***** válasza:
82%

Wampa hagyd rájuk, szegényeknek komoly kisebbségi komplexusuk van, azt hiszik, hogyha autóval közlekednek akkor már ők valakik és felsőbbrendűek lesznek, pedig ettől a lenéző bunkó stílustól lesznek senkik. Kár, hogy rajtuk kívül még van egy rakás autós aki rendszeresen biciklizik és nem autóval jár még WC-re is, mert helyén tudja kezelni a dolgokat. De tény, hogy sok ilyen szellemileg sérült nyomorék van a világban.


[link]

"Az individuálpszichológia vezette be a kisebbségi komplexus fogalmát. Eszerint az ember születésétől fogva az egója felsőbbrendűségi érzésétől vezéreltetve arra törekszik, hogy uralkodjon környezetén, és hatalmát afelett erősítse."

2014. jún. 9. 20:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/48 anonim ***** válasza:
73%
Itt is megmutatkozik a szellemi "fölény", helyesírás rulez. :D LOL Egy mondatot sem képes leírni helyesen és még ő pofázik. :)
2014. jún. 9. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/48 anonim ***** válasza:
79%
Azért ilyen a közlekedési kultúra Magyarországon, mert az ilyen nyomorékok vannak többségben az utakon.
2014. jún. 9. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/48 anonim ***** válasza:
4%

"Végül is nem kell aggódni: az autó alapvetően egy luxuscikk"


Neked, mert nem tudod megvenni, ez az ami titeket frusztrál és iriggyé tesz.


(frusztráció


Szabad akarat végrehajtásának megakadályozása miatt megélt kudarc; olyan érzelem, amit egy cél elérésének lehetetlensége miatt érzünk; zaklatott lelkiállapot.)


Kettő millió gépkocsitulajdonosnak viszont közlekedési eszköz. Nem tetszik, irritál? Nem baj, a balhézáson kívül úgysem értek el semmit, legfeljebb azt hogy közutálatnak örvendhettek, de ezt is csak magatoknak köszönhetitek.

Na szevasztok, találkozunk az utakon.

2014. jún. 10. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/48 anonim ***** válasza:
8%

"másik egy tökös bömös metál fekete kaszis"


Szevasz, bömös? Lehet hogy egy korosztályhoz tartozunk? Régen hívták így a BMW kocsikat. :)

2014. jún. 10. 01:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/48 anonim ***** válasza:
82%
Úristen, ti ketten tuti trollok vagytok.
2014. jún. 10. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/48 anonim ***** válasza:
75%

ma 08:08

Nem trollok ők, csak kisebbségi komplexusos lelki sérültek. Akiknek felsőbbrendűségi érzésük van, hogyha autót vezetnek.

Az ilyen nyomoroncoknak szokott rossz lenni az indexük, meg nem adják meg az elsőbbséget, mert ugye miért adnák? Sőt ha őket éri valami sérelem hosszú dudanyomással meg büdösbunkó stílussal adnak hangot annak, hogy mennyire primitívek és hogy sérültek.

És hány ilyennel találkozom nap, mint nap. Persze érdekes módon az én autómban működik az index, meg a zebránál is meg tudok állni, mert nincsenek egoista problémáim.

2014. jún. 10. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/48 Alex Fly ***** válasza:
75%

Caution, te kognitív disszonanciában szenvedsz?

"

"Végül is nem kell aggódni: az autó alapvetően egy luxuscikk"


Neked, mert nem tudod megvenni, ez az ami titeket frusztrál és iriggyé tesz. "


Először is: nem azért luxuscikk. Hanem azért, mert nem mindenki számára elérhető. És itt ezen ne azt értsd, hogy valaki nem tudja megvenni magának, mert az csak egy dolog, hogy a birtokodban van egy ilyen tárgy. Ahhoz, hogy használni tudd, annak egyéb infrastruktúrális feltételei vannak. hogy csak néhányat említsek:

- üzemanyag (egész egyszerűen nincs annyi, hogy ki tudják elégíteni azt az igényt, amit több milliárd ember állandó autóhasználata okozna)

- helyigény (útfelület a haladáshoz, hely a tároláshoz -már egy mai városban is elég nagy gondot okoz, hogy nincs rá elegendő hely. Gondolom annak te sem örülsz, ha a lakóhelyedtől 10 kilométerre találsz parkolót)

- környezetterhelés: zaj, szennyezés, veszélyes hulladékok kezelése (már évtizedek óta nem lehet megoldani ezt a problémát, pedig elég sokan foglalkoznak vele. Egyszerűen nincs rá megoldás, ezért fenntarthatatlan)

Másodszor a kettőnek semmi köze egymáshoz. egy ilyen kijelentésért simán körberöhög az a dán, holland, svéd, &c., akinek nem is egy gépkocsi áll a garázsában, viszont mindennapi közlekedés céljára a kerékpárját használja, mert az jóval praktikusabb. Ugye nem gondolod komolyan, hogy akár a holland királyi család, de akár a magyar nemzeti bank alelnöke ne tudna megengedni magának egy személygépkocsit?!

Harmadszor pedig miért ne tudnám megvenni? Megtettem már: volt nekem is szgk.-m, csak éppen felesleges volt, így megszabadultam tőle.


"Kettő millió gépkocsitulajdonosnak viszont közlekedési eszköz. Nem tetszik, irritál? Nem baj, a balhézáson kívül úgysem értek el semmit, legfeljebb azt hogy közutálatnak örvendhettek, de ezt is csak magatoknak köszönhetitek. "


És akkor mi van? Annak a kettő milliónak a 10%-a lehet az, akinek ténylegesen szüksége van rá, a többi puszta kényelemből választja a legdrágább, legcélszerűtlenebb eszközt erre a célra, miközben 10 millióan szívnak miatta. És arra is kíváncsi lennék, ebből a kétmillióból hányan autóznának abban az esetben, ha nekik kellene állniuk ennek teljes költségét...

Mellesleg az általad említett 2 millió gépjárműhasználóval szemben áll a Magyarországi több mint 4,5 milliós kerékpárállomány, ami összhangban áll azzal a ténnyel, hogy világszinten a kerékpár a legelterjedtebb közlekedési eszköz.

És azt sem értem, mit kellene elérnünk? Hidd el, amikor majd -nem is olyan sokára- nem tudod majd használni a járgányodat akkor te is megoldod majd a közlekedést anélkül. Meg még az általad említett kétmillió jelentős része is. És az is valószínű, hogy ezek egy igen jelentős része éppen a kerékpár használata mellett dönt majd, ugyanis a mindennapi közlekedési igények nagy részére ez a legcélszerűbb választás. (gy.k. a városi közlekedés 70%-a 5 km-nél kisebb távot jelent, ahol a kerékpár verhetetlen, míg az autók ilyen távolságokra nem igazán alkalmasak)


Az lehet, hogy te másképp véled a dolgokat látni, de ha kitekintesz Magyarországról, ami közlekedés terén kb. 40 év lemaradásban van a világ fejlettebb régióitól (és sajnálatos módon a hozzád hasonló gondolkodású döntéshozók miatt ez csak nőni fog a jövőben, pedig lehetőség lett volna a legfejlettebbek közé tartozni); most építik ki azokat a közlekedési infrastruktúrákat, melyeket ott 40 éve és most még nagyobb költséggel számolják fel ezeket, mivel kiderült, hogy ez egy zsákutca. De te csak hajts bele nyugodtan a tragacsoddal...

2014. jún. 11. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/48 anonim ***** válasza:
0%

29, ne lakjál házban, menj ki az erdőbe tudod a lakásban élők is baromira szennyezik a környezetet, főteni kell dől a kéményekből a füst jujj hogy is lehet ezt eltűrni, mars az erdőbe mutass példát rajta. :XD

Amit itt levágtál tudod mi? Magyarázni próbálod azt baromságot amit máshól is nyomattok. Tele van az irományod minden féle demagóg csúsztatásokkal, nyílvánvaló hazugságokkal dől belőled az irígység szülte harag. Tudod haragudhatnák rád de minek, szánalmas amit csináltok ez az örökös feszkó keltés meg trollkodás mindenhol az autósok szapulása.

2014. jún. 13. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!