1/18 MGéza válasza:
Durván veszteséges. Nézz rá a járműállományra, meg nyári melegben a pánikszerű 40km/órára korlátozás is azt jelzi, hogy van pénz dögivel.
2/18 anonim válasza:
Szerintem sosem volt az, de egy állami szolgáltatásnak nem is kell feltétlen nyereségesnek lennie.
4/18 anonim válasza:
Hehe, mikor volt ez a fostaliga cég nyereséges, mindjárt leköröz minket a román vasút
5/18 Justinianus válasza:
Ha nem itt röhögcsélnél, hanem mennél dolgozni, és fizetnél több adót, máris jobban állna.
6/18 anonim válasza:
A MÁV alatt te mit értesz?
Van olyan része, olyan leányvállalata ami igen.
Ha a személyszállításra gondolsz az nem az. A közszolgáltatás sehol sem nyereséges.
7/18 anonim válasza:
A szeméyszállítás olyan, mint egy kórház: értelmezhetetlen a nyereségéről beszélni, mert állami támogatásból tud csak működni. (és most ne is tegyük ide, hogy mert a Gysev meg a csehek. Ők pályahasználatot bérelnek, az egész országnyi infrastruktúrát nem ők tartják fenn)
8/18 eddiboy válasza:
#3: Nincs már MÁV Cargo, eladtuk az osztrákoknak, ők üzemeltetik Rail Cargo Hungaria néven.
9/18 anonim válasza:
#8 És milyen jól tettük! Az egész MÁV-ot át kéne adni az osztrákoknak üzemeltetésre, akkor rögtön felvirágozna az egész vasút.
10/18 anonim válasza:
Dehogyis, állami támogatással fedezi a veszteségeket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!