A MÁV állapotát figyelembe véve nem lenne nyereséges egy belföldi légitársaság indítása?
Miskolc-Keszthely 6 és fél óra
Debrecen-Győr 4-5 óra
Debrecen-Szombathely 6 óra
Miskolc-Sopron 6 óra
stb. késések nélkül
Szerintem heti két-három járatpár néhány város között nyereséges lehetne. Aeroexpress 20000 Ft-os jegyárakkal visz Kolozsvárra. Az Embraereknek olyan hosszú kifutó sem kellene.
Szerinted mennyire lenne nyereséges pl egy debrecen, budapest járat 5 emberrel, akik kifizetik a 20ezer forintot?? Mert sokan a boltban is problémáznak 5-10 forinton is, mert nekik az is összeg. Meg akik kicsit fentebb is vannak a társadalomban azok se fognak pluszba kiadni 15ezer forintot, hogy előrébb legyenek pár órával. Főleg, hogy felszállás előtt is időben legyenek ott, becsekkolás meg minden. Utána meg várják meg az esetleges bőröndöt is.
Másik dolog, hogy ehhez több gép is kellene, esetleg több kifutópálya. Itt Magyarországon egy valaki csinálná ezt meg az biztos. Úgy meg több ezer milliárd forintos beruházás lenne.
Szerinted nyereséges lenne?? 1000 év alatt se térülne meg.
Akiknek tényleg fontos, azoknak magánrepülőgép és/vagy helikopter van a segge alatt.
Mi többiek meg kibírjuk a hosszabb menetidőt és nem is fizetnénk a rövidebbért.
Kifutó a manökeneknek kell!
A repülőútba számold bele a városból a reptérre uda-vissza jutáshoz szükséges időt, becsekkolást, biztonsági ellenőrzést, stb. Kb ugyanott leszel időben mint vonattal.
Ráadásul repülőből is kellene szerezni valahonnan. Az új rohadt drága a használtra meg sokat kell költeni. A repülőterekre is sokat kellene költeni és fejleszteni.
Régen azért voltak légijáratok országon belül mert az út- és vasúthálózat nagyon rossz volt, ráadásul még szét is bombázták. Repülővel volt a legegyszerűbb. Ráadásul a repjegy hatósági áras volt!
A vasutat rentábilisen semmivel nem lehet kiváltani!
Éppen ezért étszázados bűne a mocskos fidesznek az amit az elmúl időszakban nem tettek meg!
Ny-Kelet irányba égető szükség lenne egy gyors közlekedési módra, de a repülőgép az szimplán nem éri meg és a helyhez kötöttsége miatt időben sem adna akkora előnyt. Ha lenne, akkor az valószínűleg Balatonról Debrecenbe menne, oda és onnan is utazni kellene még tovább.
Az igazi megoldás egy keresztbe menni vasútvonal lenne max. 3-4 óra közötti utazási idővel. Vagy egy autópálya.
#6
Nem egy, nem két európai ország van, ahol a vonat két óra alatt letud egy Békéscsaba Győr, Vagy Myíregyháza-Zalaegerszeg távolságot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!