A világon nincs nereséges közszolgáltatást nyújtó cég szerintem.
Mondjuk én a MÁV-Startról beszéltem.
Lehet a MÁV-nak van olyan része ami nyereséges... Lehet hogy a pályavasút az...
2021. ápr. 17. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
2/11 A kérdező kommentje:
Dolgoztam egy pft szakaszon szinte semmi nincs gépesítve a palyafentartasnal mi emberek voltunk a legújabb eszközök xd
A fonokseg meg sokszor értelmetlen melokat ad igaz a 8 ből kb 2 órát dolgoztunk azt is volt hogy értelmetlen dolgokkal
Ilyen cég szerintem nemtud nyereséges lenni
2021. ápr. 17. 19:19
3/11 anonim válasza:
akkor a pályavasút sem az jó'van :D
azt hittem, hogy a sok magánvasúti vonat miatt van bőven bevétel a pályahasználatból
2021. ápr. 17. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/11 anonim válasza:
Számviteli szempontból simán lehetnek nyereségesek, hiszen rengeteg állami támogatást elnyel egy közszolgáltatásban ténykedő cégcsoport. Viszont adófizetőként nyilván nem erre vagy kiváncsi , hanem hogy kitermeli-e a kapott támogatást a kereskedelmi tevékenységéből . Amire a válasz: nem.
2021. ápr. 17. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/11 A kérdező kommentje:
De a volán se? Nekik kisebb a működési költség azért ezt ne feledjük.
2021. ápr. 17. 22:13
6/11 anonim válasza:
miért lenne kisebb a költség?
2021. ápr. 17. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
7/11 A kérdező kommentje:
Nincs olyan infrastruktúra a közúton nekik csak a járművet kell karbantartani .
2021. ápr. 18. 07:47
8/11 anonim válasza:
a MÁV-Startnak is csak a járművet kell karbantartani!
A pálya máshoz tartozik
2021. ápr. 18. 08:34
Hasznos számodra ez a válasz?
9/11 anonim válasza:
Veszteséges. Tekintve, hogy a jegyárak európai színvonalúak, míg sem a pályát, sem a járműveket nem tartják karban, és a dolgozók is éhbért keresnek, lehetne akár nyereséges is, de a vezetőség egyrészt nem is törekszik az ésszerű működésre, másrészt rengeteg pénzt ellopnak.
2021. ápr. 18. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
10/11 anonim válasza:
2019-ben nyereséges volt a MÁV-csoport. Igaz, hogy az állami dotációnak köszönhetően. Viszont azt tudni kell, hogy a pálya fenntartása miatt ilyen drága a dolog. A közúti személy- és árufuvarozás esetében is gyakorlatilag az állam meg a személyautóval közlekedők fizetik ki a közutak fenntartását, a fuvarozó cégek csak egy kis részt vállalnak benne, tehát azért tudnak látszólag nyereségesebbek lenni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!