8. Ez nem így működik, ironikusan fogalmaztam, megpróbálom érthetőbben:
- Engem lát a buszvezető a tükörben, de tétovázik.
- Én behúzok a háta mögé és hallom, hogy vette a lapot, már nyomja is a gázt. Mindenki örül.
nov. 14. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
12/31 kutyafule4 válasza:
Indexelt? Mert a "bevágott elém" nálam azt jelenti, hogy nem indexelt.
nov. 14. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
13/31 kutyafule4 válasza:
#8 ez a legrosszabb ilyenkor, hirtelen eltűnik a delikvens a tükrödből és nem tudod, hogy holttérben van, vagy esetleg megállt/lekanyarodott. Bringával közlekedem és ilyenkor az a legjobb, hogy egyértelműen kalimpálsz, hogy menjen plusz határozottan lassítasz, ha kell, általában ez elég.
nov. 14. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
14/31 anonim válasza:
#12 Igazából ennek sem kéne számítania. Ahogy a legtöbb úrvezető "indexel", szerintem az index hiánya ellenére vagy a kirakása előtt kilométerekkel általában lehet tudni motorosként, hogy mire készül a közlekedés többi résztvevője. Én a körforgalomban indexelést sem értem, mert egyrészt mindenki rosszul csinálja, másrészt meg amúgy mnár amikor behajt, akkor egyértelműen látom, melyik kijáratot fogja választani. Csak nyitott szemmel kéne közlekedni.
nov. 14. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
15/31 kutyafule4 válasza:
#14 abban igazad van, hogy ennél a távolságnál majdnem mindegy, de azért nem teljesen.
"kilométerekkel általában lehet tudni motorosként, hogy mire készül a közlekedés többi résztvevője". - biztos, hogy nem, honnan tudnád már.
"mert egyrészt mindenki rosszul csinálja" - nyilván mindenki.
"egyértelműen látom, melyik kijáratot fogja választani" egyáltalán nem biztos, ha valaki beáll a sáv közepére akkor te ki fogod találni, hogy hol fog kimenni?
nov. 14. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
16/31 anonim válasza:
Látod a trajektóriájából, hogy hol tervezi elhagyni a körforgalmat. Az emberek többsége nem úgy kormányoz, hogy tart egy egyenletes körívet, és majd a kijárat előtt tekeri a kormányt. Egyértelműen látszik, hogy valaki már az első ki fog menni, vagy szinte körbemegy. Ezért baromi veszélyesek az olyan körforgalmak, amik szélességükből adódóan akár többsávosként is használhatóak szabályosan, de nincsen felfestve, hogy nem egysávosak, mert a legtöbb úrvezető bénázik, kacsázik.
nov. 14. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
17/31 Szervizmérnök úr válasza:
13. A roller kicsit más, nem stabilizál a kerék centrifugális hatása, ezért a kormányt elengedni nem szabad, felfordul az ember.
Nem mondom, nyugodt körülmények között, lassan, óvatosan én is el tudom engedni, de amúgy ez menő, veszélyes. Villogni sem tudunk, mint autóval.
8. válaszomban leírtam jobban, nem olyan különös az egész.
nov. 14. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
18/31 Szervizmérnök úr válasza:
...amúgy nem menő, csak elütöttem.
nov. 14. 20:55
Hasznos számodra ez a válasz?
19/31 anonim válasza:
Villogni azért tudunk. Nekem legalábbis a bal kezemnél a tompított/távolsági kapcsolón túl van egy "ravasz", amit mutatóujjal tudok pöcögtetni és villog a több mint 20 éves motor. Kivéve, ha a vészvillogóra gondolsz, olyat valóban sok motor nem tud, de fénykürt az van (bár én hiába villogok besoroló autósokra, amikor nem értik a cipzárelvet, meg elindulni kívánó buszokra, szerintem rendre úgy vannak vele, hogy a motorost engedik, és a mögöttem levő autóstól várják a beengedést). Szóval én sokszor azért nem mondok le az elsőbbségemről, amiről autóval is simán lemondanék, mert ha megpróbálom, akkor sem értik, meg a mögöttem levő sem érti, miért álltunk meg.
nov. 14. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
20/31 kutyafule4 válasza:
#17 igen bocs, azt oda akartam írni hogy a kalimpálás rollerrel kevésbé működik, hacsak nem akar fejreállni az ember.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!