Nem tudom. Elsőbbsége mozgó járműnek van, de neked meg kötelességed a megállóból való elindulását segíteni. Amennyit leírsz, az alapján nem volt szabályos. De akkor miért? A menetrendet tartania kellene, de ez sokszor lehetetlen. Lehet késésben volt, kevésbé figyelt.
nov. 14. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
2/31 anonim válasza:
Nem vágott ki.
100 méter az lakott területen belül bőven elég.
Egy 50-nel haladó járműnek ez 7 másodperc, ennyi idő alatt azért illene lereagálnod.
nov. 14. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/31 anonim válasza:
Alapból neked ki kellett volna engedned a buszt, kezdjük ott. Lakott területen belül neked meg kell állni és ki kell engedni, friss jogsisként azért erre illene emlékezni. De ettől függetlenül nyilván a buszsofőrnek is akkor szabad kihajtani, ha úgy látja biztonságos. Viszont 100 méter volt, lakott területen belül, szóval itt nem volt semmi probléma, most az hogy megijedtél és elkezdted rángatni a kormányt.. hát erre nem lehet mit mondani, erről nem a buszsofőr tehet.
nov. 14. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/31 anonim válasza:
Levezetem a fentit:
50 000/3600=13,88 méter másodpercenként.
100/13,88=7,2 másodperc. Persze ezek kerek értékek.
De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy 50-ről még jeges úton is bőven meg kell tudnod állni, nem 100, de 20-30 méteren is.
nov. 14. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
5/31 anonim válasza:
Netes kalkulátor szerint 50km/óránál (ha betartottad) 42 méter a fékút, vagyis bőven messze volt a busz, amennyiben jól becsülted a távolságot, és lakott területen, féktávon kívül meg ki kell engedned a buszt. Ilyenekre számítani kell mindig mikor vezetsz, mert mindennapos dolog.
nov. 14. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/31 anonim válasza:
100 méter? 50-ről rutinvizsgán tudtommal legfeljebb 14 méteren meg kellett tudnod állni. 100 méter az nevetségesen nagy táv, ha nem bambulsz, márpedig ha már kétkerékre ülsz, ne bambulj. Főleg mert egy batár nagy buszról beszélünk, még ha a sofőr nem is annyira nézte a tükröt, hogy jófejségből elengedje a motorost (engem el szoktak, sokszor nem fogják fel, hogy én a KRESZ-nek megfelelően éppenséggel elsőbbséget adok nekik), neked már sokkal messzebbről látnod kellett volna a buszt a megállóban, és fel kellett volna készülnöd arra, hogy onnastól, hogy kirakja a bal indexet, elsőbbségadási kötelezettséged is van.
nov. 14. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
7/31 anonim válasza:
Avagy a motoros kartárs nem 50-nel ment...
nov. 14. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
8/31 Szervizmérnök úr válasza:
Ez nem nagyon értelmezhető kivágásként, amit én nem is tapasztaltam igazából soha, buszvezetők részéről.
Mióta rollerrel is járok, inkább olyan volt párszor, hogy meglát engem a tükörben és mintha zavarba jönne, hogy "elém vágjon-e", amit én direkt szeretnék, ő meg csak bénázik.
Erre kifejlesztettem egy trükköt, váratlanul behúzok a busz mögé, hogy eltűnjek a tükréből. Utána követem, de úgyis lehagy.
nov. 14. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
9/31 anonim válasza:
8: az sem a legjobb megoldás ha te belemászol a holtterébe. sőt...szerintem a lehető legrosszabb ötlet.
nov. 14. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
10/31 anonim válasza:
Á igen, a klasszikus "motoros vagyok és mindenki szar, csak én vagyok hibátlan". Imádjuk!
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!