MGéza kérdése:
Kezdőknek korlátozás jöhet B kategóriával Olaszországban, mit szóltok hozzá?
Figyelt kérdés
Egy Lamborghinivel okozott halálos baleset az apropó, jó ötletnek tartanád idehaza is?
2023. szept. 8. 11:15
21/28 anonim válasza:
20: de pont ez az, hogy nem nyer értelmet. Eleve a német pályán is ritka az a forgalom, amikor tartósan 160 felett lehet haladni. De az meg aztán végképp nem oszt nem szoroz, hogy 200-nál mekkora a fordulat.
Én úgy, hogy sokat autózok, a német pályán is, azt érzem, hogy a mostani 150 lovas autóm erejét is ritkán tudom csak kihasználni.
22/28 anonim válasza:
Akkor most mondd ezt annak aki megveszi az E osztályt az 5-ös BMW-t és úgy akar utazni, hogy hallja az órája ketyegését.... az mind csináljon az " elég a 150Le " résszel?
23/28 anonim válasza:
Szeretem az erős kocsit. Főleg előzésnél.
Sosem kaptak el gyorshajtásért, bár autópályán néha meghajtom egy kicsit, max. 170. Kissé "gyanús" helyeken már 130 körül megyek.
Külföldön mentem olyan 250-nel.
24/28 anonim válasza:
Marhaság ez a javaslat. Oké, a kezdők nem vezethetnek erős gépet. Na és ha egy tapasztaltabb, szándékosan száguldozó sofőr okoz? Azt nem küszöböli ki a javaslat...
25/28 anonim válasza:
#24 A javaslat arra épít, hogy mivel gyenge autóval is lehet kreténnek lenni, ráadásul fiatalabb korban általában felelőtlenebb is az ember, ezért mire eljutsz abba a korba és arra a szintre, hogy letedd a magasabb kategóriát, addigra az igazán balf*szok már kihullottak és akik megkapják, azok képesek normálisan viselkedni az autó erejétől függetlenül. Ehhez még én hozzátettem, hogy mindezt össze lehetne kötni az itthon is tervezett pszichológiai vizsgálattal, ami ha megfelelően, felelősségteljesen működne, akkor ezek együttesen már jelentősen csökkenthetnék a problémát. 100%-ig nyilván soha nem lesz megoldva, de szerintem simán le lehetne tornázni a statisztikát az "effektív nulla" szintre, ha ezeket együttesen alkalmaznánk.
26/28 anonim válasza:
#25 Hibásan épít erre, mert hogy ez egy nagy baromság.
27/28 anonim válasza:
#25 Ja és egyébként szerintem ez egy olyan téma, ahol egyesek véleménye full irreleváns, mert vannak tények. Tény az, hogy a motorosoknál már régóta kategóriák vannak. Tény az is, amit az előbb is írtam, hogy ez nyilván nem oldja meg 100%-ig a problémát, nyilván vannak kretének korlátlan jogsival, de gondoljátok el azt, ha a Simsonos, meg Derby Sendás kis 16 éves takonypócok vehetnének egy ezres Busát. Nem hangzik túl biztatóan, ugye? És ez egy TÉNY, hogy a helyzet milliószor szarabb lenne, mint most. Úgyhogy az is tényszerűen állítható, hogy egy hasonló rendszer az autóknál is rengeteget javítana a helyzeten.
28/28 anonim válasza:
#26 Szerencsére egy jelentéktelen illető vagy, jelentéktelen véleménnyel. Tévedsz és kész.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!