Gyakorló vezetésnél, ismeretlen terepen honnan tudom, hogy település határ lesz mondjuk 500-1000m-en belül?
Települések között sokszor van 90-es útszakasz, és mire meglátom a településhatár táblát (kb 200m jobb esetben), már igen későnek tűnik erős fékezés nélkül 50-re lassítani. Ez így nyilván nem jó. Ahol nincs előjelző, vagy megerősítő tábla, ott van valami módszer, hogy ezt elkerüljem?
Köszi!
Köszi az eddigi válaszokat!
A házakból nem minden esetben tudom kitalálni, sok helyen ugyanannyi ház van kint, mint bent.
Lehet, csak én éreztem nagy fékezésnek. Legutóbb előttem ment egy dobozos futár, ennél messzebbre nem láttam az utat. De kanyarodás után könnyebb lenne, akkor úgysem megy az ember olyan sebességgel.
Igen, a motorfék jó dolog! Még nem tapasztaltam ki, hogy azzal mekkora sebességről milyen távolság alatt lassul a kocsi, es nem a tábla előtt akartam korrigálni közvetlenül.
Még nagyon szoknom kell ezeket a dolgokat...
GPS max vizsga után játszik ugye, de akkor amúgyis előre meg tudom nézni az útvonalat, nem lesz ismeretlen a hely. Ha már egy útvonalon 2-3 alkalommal végigmentünk, akkor ezzel nincs gondom, emlékszem, kb hol van a települeshatár. Csak akár vizsga után is hasznos lenne valami támpont.
Majd kitapasztalom, csak azt hittem, van valami cheat ;-)
Még nincs jogsid, vagy hogyan kell érteni a 11.-et?
Oktatóval vezetsz? Akkor miért nem vele beszélsz erről? Vagy egyedül gyakorolsz? Akkor remélem megfognak a zsaruk!
Látsz úgy egyébként? Mondjuk bringás előjelző táblát nem szeretnél? Láda az út közepén figyelmeztetést?
Jog szerint onnan lakott terület, ahol a tábla ki van téve. De én azért ilyen nélkül is lassítok, ha házakhoz érek.
#12 Oktatóval megyek, nincs jogsim.
Az oktatóm maximálisan segítőkész, nagyon jó oktató, de a kérdés most jutott eszembe, miért ne szerezhetnék több forrásból információt? Képes vagyok eldönteni, hogy melyik információ hasznos, és melyik nem. A tiéd nem az.
A szememmel nincs gond, íjász vagyok.
A bunkózásod nem ér célt, erre ne pazarold az energiád, csak saját magadat bosszantod vele, max a továbbiakban neked nem válaszolok.
A többieknek köszönöm a normális válaszokat! Ment a zöld ;-)
Ha te 200 méteren nem tudsz lelassulni 90-ről 50-re, akkor finoman ásd el magad.
Még motorfékkel is lelassul az autó annyira.
Nem tudom nektek milyen autótok van, de nekem 80 alá nem nagyon lassul 200 méter alatt.
A kézifék nincs behúzva?
#14 Én ezt éppen tanulom, ezért nem is tudhatom. Mármint azt, hogy az oktatóautó sima motorfékkel, vagy visszakapcsolással akár, mennyire fog lelassulni 200m alatt. Ezért nem hiszem, hogy el kellene ásnom magam. Sem az autót.
Mindegy, kihámoztam az infót a válaszodból, hogy fékezés helyett visszakapcsolás, motorfék. Fél lépéssel jutottam előbbre, de az is valami...
Igazából nem ez volt a kérdés lényege.
#17: Ha visszaváltogatok és motorfékkel lassítok, attól még ugyanúgy elveszik a mozgási energiám, plusz koptatom a váltót/kuplungot a fék helyett.
Én azt mondom, hogy hatékonyabb lenne, ha előrejeleznék és akkor kényelmesen ki lehetne gurulni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!