Manapság a bicikli, biciklisek politikai hátszele olyan, mint a luddizmus?
Mást sem hallok, csak azt, hogy mindenki üljön biciklire.
Ausztriában dolgozom, nekem létszükség az autó.
Amúgy, itt is van sok biciklista, de egy átlag osztrák nem fog drótszamárra pattanni, hanem beröffenti a szép középkategóriás autóját.
A bicikliről nekem az a véleményem, hogy sportnak, szabadidős tevékenységnek, kiváló.
De, mindennapi használatra alkalmatlan.
Úgy, mint a lovaglás, szép sport.Esküvőkön nagyon mutatósak és különleges hatásúak a hintók, de mindennapi közlekedésre alkalmatlanok.
Ez a kérdés, amiatt is született, hogy a minap majdnem volt egy szép balesetem a biciklis miatt.
Elsőrendű úton megyek egyenesen, lakott területen belül, volt egy kereszteződés, ahol természetesen nekem volt elsőbbségem ő meg átakart tekerni szembe.Akkorát fékeztem, hogy 3 utcával arrébb is hallották a fékcsikorgást.
Ami miatt felkaptam a vizet, elkezdte a középső ujját mutogatni, meg anyázni.
Ha elütöm, engem húzkodtak volna meg.
Pedig, neki még sisakja, könyékvédője meg biciklis gúnyája is volt.
Inkább csökkenteni kellene a biciklisek számát, nem növelni.Nem ismerik a kreszt nem tudnak közlekedni.
Faluhelyen csak azért szeretik a biciklit, mert nem kell rá jogosítvány és belehet dobni két fröccsöt a mise után.
Meg amúgy is, egy elavult közlekedési forma, elavult közlekedési eszköz.
Meg, még veszélyes is, ugyanis a "vezetőinek" semmiféle engedély, vizsga nem kell.
Elég korlátolt a hozzáállásod.
A bicikli nagyon is jó EGYÉNI közlekedési eszköz.
Olcsó, tiszta, helytakarékos.
Települések között szeparált kerékpárúton, faluban, városban pedig autók mellett kerékpársávon lenne ideális.
A tömegközlekedés nem túl nagy élmény, én is inkább cangázok pesten. Kocsival akkor megyek, ha nagy vagy nehéz rakományom van. Meg persze városon kívül.
Szerintem alapvetően nem a biciklisekkel, vagy a mennyiségükkel van baj, hanem inkább azzal, hogy (ahogyan te is említetted) nem feltétlenül ismerik, vagy ha ismerik se tartják be a szabályokat. Sokszor ha a bicikliút keresztezi az utat, hiába van kint a STOP-tábla, a biciklis akkor is ráhajt az útra. Hiába van a 2x3 sávos út mellett 4 méterre a vele párhuzamos bicikliút, ő akkor is az autók, buszok között megy. Persze ilyenkor ha rádudálnak, vagy nem tartanak elég távolságot, még ő kezd el ordítozni, meg rázni az öklét, az eszébe sem jut, hogy esetleg ő lenne a szabálytalan.
Ne értse félre senki, nem azt mondom, hogy a biciklisek mind hülyék lennének, de sajnos van egy igen széles csoportjuk, aki abban a hitben, hogy ő most aztán környezetkímélő, meg egészséges, azt hiszi, hogy bárhol, bármerre, bárhogyan mehet. Hát nem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!